مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ 3 رونمایی کرد

به گزارش مجله فیروزی، نسل اول سرفیس لپ تاپ که در سال 2017 معرفی گردید، به دلایل مختلف مانند قیمت، عملکرد و طراحی، به یکی از بهترین لپ تاپ های این سال بدل شد. در سال بعد، مایکروسافت بدون اینکه تغییرات زیادی را اعمال کند، نسل دوم آن را معرفی کرد. اما دقایقی قبل این شرکت از سرفیس لپ تاپ 3 رونمایی کرد که کوشش مایکروسافت را برای ارائه ویژگی های جدید نشان می دهد. به عنوان مثال می توانیم به بهره گیری آن از پورت USB-C اشاره کنیم که کار کاربران را برای وصل کردن انواع و اقسام وسایل جانبی راحت تر می نماید.

مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ 3 رونمایی کرد

نمایشگر سرفیس لپ تاپ 3 همچنان از نسبت تصویر 3 به 2 بهره می برد ولی حالا در کنار مدل 13.5 اینچی می توانید مدل 15 اینچی را هم خریداری کنید. مدل 13.5 اینچی از پردازنده Core i5 یا Core i7 نسل دهم اینتل بهره می برد که به گفته مایکروسافت 2 برابر سریع تر از نسل دوم این لپ تاپ است و نسبت به مک بوک ایر سه برابر سرعت بیشتری دارد. نکته قابل توجه در خصوص مدل 15 اینچی این است که از مدل خاصی از پردازنده ساخت AMD موسوم به Ryzen Surface Edition بهره می برد که مبتنی بر رایزن 5 یا 7 است و مایکروسافت در توصیف آن می گوید سریع ترین پردازنده برای لپ تاپ های این رده محسوب می گردد. نسبت به تراشه Ryzen استاندارد، این پردازنده از گرافیک یکپارچه قدرت مندتری بهره می برد. ضمناً باید بگوییم که مدل 15 اینچی از حداکثر 32 گیگابایت رم پشتیبانی می نماید.

میزان مسافتی که کلیدهای صفحه کلید برای فشرده شدن طی می نمایند، از 1.5 میلی متر مربوط به نسل قبلی به 1.3 میلی متر کاهش پیدا نموده است و ضمناً شاهد افزایش 20 درصدی وسعت تاچ پد هم هستیم. با وجود اینکه سرفیس لپ تاپ 3 گجت بسیار باریکی محسوب می گردد، مایکروسافت برای آن از حافظه SSD قابل تعویض استفاده نموده تا کاربران به راحتی بتوانند این بخش از لپ تاپ خود را تعویض نمایند.

مایکروسافت وعده داده که باتری این لپ تاپ یک روز کامل دوام می آورد که البته این موضوع برای بیشتر لپ تاپ های رده بالا صدق می نماید.گفته می گردد با استفاده از شارژر اختصاصی سرفیس، در کمتر از یک ساعت شارژ باتری به 80 درصد می رسد.

قیمت پایه مدل های 13 و 15 اینچی به ترتیب 999 و 1199 دلار است و پیش فروش آن ها از امروز شروع می گردد و از تاریخ 22 اکتبر روانه بازار خواهند شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 301

به "مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ 3 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ 3 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید