متفاوت بودن مهمترین ویژگی صنایع دستی است

به گزارش مجله فیروزی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که نمایشگاه برای معرفی توانمندی های یک منطقه است گفت: با توجه به عرضه محصولات متنوع در نمایشگاه، ظرفیت های زیادی برای حوزه گردشگری و صنایع دستی ایجاد می شود.

متفاوت بودن مهمترین ویژگی صنایع دستی است

جواد رحمتی اضافه کرد: در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان افراد زیادی مشغول به کار هستند که در این زمینه باید توجه ویژه ای به این حوزه شود.

او با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی در توسعه اقتصاد تاکید کرد: در حوزه گردشگری و صنایع دستی ظرفیت های جدیدی برای اشتغال می توان ایجاد کرد این در حالی است که اشتغال وقتی می تواند همه گیر شود که با سرمایه های کم راه اندازی شود.

صنایع بزرگ نیاز به سرمایه گذاری های زیادی دارد ولی در این بخش می توانیم با کمترین هزینه اشتغال زیادی ایجاد کنیم.

او از راه اندازی سه بازارچه دائمی صنایع دستی خبر داد و اضافه کرد: این بازارچه ها به صورت کارگاه هستند به طوری که صنایع دستی مختلف در این بازارچه ها تولید و سپس به مشتریان عرضه می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فراوانی اشتغال در حوزه گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: یکی از ویژگی های مهم صنایع دستی متفاوت بودن آن است.

نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز تا 15 تیر 98 هر روزه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز در معرض دید، متخصصان، علاقمندان و عموم مردم خواهد بود.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 183

به "متفاوت بودن مهمترین ویژگی صنایع دستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متفاوت بودن مهمترین ویژگی صنایع دستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید