مرادیان: اهل حاشیه نیستم، فقط موفقیت فولاد مهم است، کوشش می کنم تا بیشتر بازی کنم

به گزارش مجله فیروزی، احسان مرادیان، دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان از انگیزه های خود برای حضور در ترکیب سرخپوشان اهوازی گفت و تأکید کرد که برای او موفقیت فولاد مهمتر از هر چیزی است.

مرادیان: اهل حاشیه نیستم، فقط موفقیت فولاد مهم است، کوشش می کنم تا بیشتر بازی کنم

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

احسان مرادیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان گفت: این چهارمین سالی است که در فولاد هستم و حدود 10 سال از حضورم در اهواز می گذرد. قبلاً در جوانان استقلال اهواز بودم، سپس به امیدهای فولاد پیوستم و در نهایت به تیم بزرگسالان هم راه پیدا کردم. من در اهواز راحت هستم. با اینکه اهل نورآباد ممسنی هستم، ولی اهواز حالا به نوعی به شهر اولم تبدیل شده است. اینجا خیلی راحتم، باشگاه فولاد هم باشگاهی حرفه ای است و خوشحالم که برای این تیم بازی می کنم.

دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه اضافه کرد: در ابتدای این فصل پیشنهاد داشتم و حتی در سرانجام نیم فصل اول هم پیشنهاد داشتم. مسئولان باشگاه و آقای نکونام هم در جریان بودند، ولی در نهایت در فولاد ماندم و قراردادم را یک فصل دیگر هم تمدید کردم. نظر مدیرعامل و سرمربی این بود که بمانم و خودم هم دوست داشتم که قراردادم را تمدید کنم.

وی در خصوص اینکه شهاب گردان در فولاد دروازه بان فیکس است، توضیح داد: من هیچ وقت اهل حاشیه نیستم و اعتقادم این است که موفقیت فولاد از همه چیز مهمتر است، حالا چه من بازی کنم و چه بازی نکنم. سال اول که آمدم طالب لو و طهماسبی در این تیم حضور داشتند ولی 10 بازی انجام دادم. یک فصل بعد حامد لک در تیم ما بود که باز هم بازی کردم. فصل گذشته نیز 19 بازی انجام دادم. سال جاری دو بازی برای فولاد در جام حذفی و لیگ برتر انجام دادم و کوشش می کنم تا بیشتر بازی کنم. با این حال برای من موفقیت فولاد از هر چیزی مهمتر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 589

به "مرادیان: اهل حاشیه نیستم، فقط موفقیت فولاد مهم است، کوشش می کنم تا بیشتر بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادیان: اهل حاشیه نیستم، فقط موفقیت فولاد مهم است، کوشش می کنم تا بیشتر بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید