نجات کارتن خواب ها با یک تلفن

به گزارش مجله فیروزی، گرمخانه های تهران به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به افراد بی خانمان است و شهروندان می توانند با سه شماره تلفن اعلامی، جان این افراد را در روزهای سرد سال نجات دهند.

نجات کارتن خواب ها با یک تلفن

به گزارش شهر، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرده است با توجه به برودت هوا و بارش های پاییزی، در صورت مشاهده افراد بی خانمان موارد را به شماره تلفن 137 اعلام و یا با شماره تلفن های مستقیم 55522322 و 55012345 تماس گیرند.

گرمخانه ها در روزهای سرد پاییزی و زمستانی به صورت 24 ساعته میزبان افراد بی خانمان هستند و همچنین گشت های فوریت اجتماعی در سطح معابر و پاتوق های معتادان به صورت ویژه گشت زنی می کنند.

سید مالک حسینی مدیرعامل این سازمان روز گذشته از افزایش تعداد گرمخانه های تهران خبر داد و گفت: گشت های فوریت های اجتماعی برای خدمات دهی با وجود شرایط خاص کرونایی در سراسر این شهر در حال خدمت رسانی هستند.

این گرمخانه ها در بدو ورود از مراجعان تست های کرونایی می گیرند. اما به گفته مدیرعامل سازمان رفاه و مشارکت های اجتماعی شهرداری تا به امروز تست های مراجعان مثبت نبوده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1179

به "نجات کارتن خواب ها با یک تلفن" امتیاز دهید

1 کاربر به "نجات کارتن خواب ها با یک تلفن" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات کارتن خواب ها با یک تلفن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید