نحوه بازسازی محل کار

به گزارش مجله فیروزی، چهار اقدام اصلی در بازسازی محل کار

هرازگاهی باید محل کار خود را نوسازی کنید، حس و حال آن را نو نوار کنید، فضا را تغییر بدهید و برای جذابیت بیشتر، سبک و سیاق جدیدی به آن بدهید. شاید زمان بازسازی محل کار شما که برسد، ندانید از کجا آغاز کنید. فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیرید. شاید در زمینه کاری خود خبره باشید، اما بازسازی ساختمان تخصص شما نیست. ما با این چهار قدم اصلی در مرحله برنامه ریزی، در بازسازی محل کارتان به شما یاری می کنیم :

نحوه بازسازی محل کار

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان در تهران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

1-پارامترهای پروژه خود را معین کنید.

قبل از برداشتن کوچک ترین قدم در این راه، باید اهداف و زمانبندی پروژه خود را کامل و دقیق تعریف کنید. از اهدافی که می خواهید در این راه به آن ها برسید، به ترتیب اهمیت یک لیست تهیه کنید. با در نظر دریافت بودجه و زمانی که می توانید به این کار اختصاص بدهید، شاید بتوانید یک یا دو از اقدامات بازسازی محل کار تان را همزمان انجام بدهید. پس باید از قبل یک برنامه ریزی واقع گرایانه داشته باشید تا در صورتی که مجبور شدید، بتوانید پروژه های مهم تر را انتخاب و روی آن ها تمرکز کنید. وقتی مورد ایده آل خود را پیدا کردید، درباره مدت زمان میانگین این دسته از پروژه ها تحقیق کنید. زمانبندی ای را معین کنید که نسبت به پروژه و محیط کار شما منطقی باشد.

2- از پیمانکاران ساختمان یاری بگیرید.

پروژه بازسازی خوب، احتیاجمند تیم کاری خوب است پس از قبل تحقیق نموده و بهترین تیم خدماتی را برای پروژه خود پیدا کنید. مطمئن شوید که دستمزد آن ها با بودجه شما همخوانی دارد و بازگشت سرمایه مناسبی دارد. مراجع، پیشنهادات و معرفی ها و تبلیغات رسانه ای را بگردید تا مطمئن شوید تجربه و کارآمدی های مد نظر شما را دارند. وقتی چندین کاندیدای پایانی را انتخاب کردید، با آن ها مصاحبه کنید و از آن ها سوال بپرسید. سوالاتی که باید بپرسید عبارت هستند از : پروژه هایی که در انجام آن تخصص دارند و اینکه آیا قبلا پروژه هایی شبیه به پروژه شما را انجام داده اند یا خیر. آشنایی با نحوه عملکرد آن ها در صورت بروز مشکل هم اهمیت بسیاری دارد. یک پیمانکار راستگو و حرفه ای به تمام سوالات شما با کمال میل پاسخ می دهد.

3- سبک جدید خود را به دقت انتخاب کنید.

هنگام تنظیم و انتخاب نحوه بازسازی محل کارتان، فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیرید. به طور مثال در حال حاضر چه نوع دفتری دارید؟ زمینه کاری شما چیست؟ اگر زمینه کاری شما ایجاب می نماید ارباب رجوع زیادی داشته باشید، باید در صورت احتیاج ورودی دفتر را طراحی کنید و راحتی مشتری را هم در نظر داشته باشید. چه فرهنگ و جوی در شرکت حاکم است؟ ثابت شده که بعضی رنگ های خاص، چهارچوب ذهنی کارمندان را تحریک می نماید. به علاوه تصمیم گیری شما درباره اضافه یا حذف کردن وسایل و لوازم عظیم، روی باز یا محدود بودن فضای کار تاثیر به سزایی دارد. خواسته های خود را در مراحل اولیه ابراز کنید. سبک های جدید، وسایل، میز و مبلمانی که انتخاب می کنید باید باعث افزایش و ارتقای فضا و اتمسفر دفتر کار شوند.

4- آمادگی کندروی و موانع را داشته باشید.

همانطور که می دانید، هیچ پروژه ای کاملا براساس پیش بینی ها پیش نمی رود. اگر آمادگی کامل برای روبروه با موانع سر راه را داشته باشید، می توانید به موفقیت هم دست پیدا کنید. برای درک کامل احتمالات قوی، درباره پروژه های مشابه پیشین تحقیق کنید تا ببینید از ابتدا مرتکب چه اشتباهاتی نشوید. در صورت بروز اشتباه و مشکل، باید آمادگی اقتصادی و روحی برخورد با آن را داشته باشید. متخصصین می گویند باید ده الی پانزده درصد بودجه را به مخارج غیرقابل پیش بینی اختصاص بدهید. در هر مرحله از برنامه ریزی اعم از زمانبندی، بودجه، سبک و سلیقه (انتخاب جایگزین)، چند درصد احتمال خطا در نظر بگیرید. فقط در این صورت می توانید بدون دردسر، سریع و راحت با مسائل روبرو شوید.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 781

به "نحوه بازسازی محل کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه بازسازی محل کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید