هتل رامادا پلازا ؛ هتلی 5 ستاره و لوکس در شهر ترابزون

به گزارش مجله فیروزی، هتل رامادا پلازا ترابزون هتلی 5 ستاره و لوکس در شهر ترابزون، واقع در کشور ترکیه است. از مرکز شهر ترابزون تا این هتل 7 کیلومتر فاصله است، بنابراین دسترسی به آن بسیار آسان است.

هتل رامادا پلازا ؛ هتلی 5 ستاره و لوکس در شهر ترابزون

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

هتل رامادا پلازا ترابزون با خدمات و امکانات رفاهی متنوعش گزینه مناسبی برای کسانی که بلیط هواپیما ترابزون را خریداری نموده اند، است.

این هتل زیبا فاصله اندکی با اماکن و جاذبه های گردشگری این شهر دارد و با اقامت در این هتل می توانید دسترسی راحتی به این مکان های دیدنی داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رامادا پلازا ترابزون

هتل رامادا پلازا ترابزون (ramada plaza hotel Trabzon) امکانات متعددی از جمله: اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، زمین بازی بچه ها، باربکیو، استخر رو باز و سر پوشیده و ساحل اختصاصی دارد.

خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، پارکینگ رایگان و شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی نیز از امکانات هتل رامادا پلازا ترابزون محسوب می گردد. هر صبح صبحانه در این هتل سرو می گردد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل رامادا پلازا ترابزون

هتل رامادا پلازا ترابزون (ramada plaza hotel Trabzon) 350 اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به اینترنت رایگان در تمامی اتاق ها، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، چای ساز یا قهوه ساز، مینی بار، بالکن، حمام اختصاصی با سشوار، سرویس بهداشتی و ملزومات بهداشتی رایگان و روم سرویس 24 ساعته اشاره نمود.

اتاق ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی عالی هستند. اتاق های هتل رامادا پلازا ترابزون شامل اتاق تک نفره استاندارد و اتاق دو نفره استاندارد است. این هتل دارای سوییت ماه عسل بوده و اقامت در آن به زوج ها پیشنهاد می گردد.

امکانات رستوران هتل رامادا پلازا ترابزون

این هتل دارای رستورانی است که انواع غذا های متنوع را بصورت آلاکارت سرو می نماید. منوهای رژیم غذایی در صورت درخواست نیز در دسترس هستند. هم چنین هتل رامادا پلازا ترابزون دارای بوفه کودک و غذای کودک با هزینه اضافی است.

امکانات رفاهی هتل رامادا پلازا ترابزون

هتل رامادا پلازا ترابزون دارای استخر سرپوشیده و رو باز است که استخر سرپوشیده در طول سال باز است اما از استخر روباز به صورت فصلی می توانید بهره ببرید. مرکز تناسب اندام نیز در هتل رامادا پلازا ترابزون وجود داشته و علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده کنند و در سونا یا حمام آرام شوند.

شما می توانید بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل، به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. ضمناً از دیگر امکانات این هتل مانند تجهیزات تنیس و بیلیارد با پرداخت هزینه اضافی نیز می توانید بهره ببرید.

نکته قابل توجه این است که مدیریت این هتل به فکر بچه ها است، به طوری که زمینی برای بازی برای بچه ها در بیرون از هتل و هم چنین در داخل هتل تعبیه نموده اند تا عظیم تر ها خیالشان از بابت بچه ها آسوده باشد و به تفریح بپردازند.

سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. هنگام اقامتتان در هتل رامادا پلازا نگران حیوانات خانگی خود نباشید چون اجازه دارید تا حیوانات خانگی تان را به همراه خود ببرید.

خدمات و امکانات مشهورهتل رامادا پلازا ترابزون

این هتل شامل استخرسر پوشیده و روباز، اتاق های خانوادگی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، صرافی و ساحل اختصاصی است. در کنار ساحل جایگاه های آفتاب قرار داده شده است که می توانید حمام آفتاب بگیرید. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، روسی و ترکی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد.

دلایل انتخاب هتل رامادا پلازا ترابزون

قیمت مناسب

تمیزی هتل

پرسنل مجرب و خوش برخورد

به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل

امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن دیدنی نزدیک به هتل رامادا پلازا ترابزون

فاصله هتل رامادا پلازا ترابزون تا اوت لت جواهر ترابزون: 3.4 کیلومتر

فاصله هتل رامادا پلازا ترابزون تا فرودگاه ترابزون: 9.3 کیلومتر

فاصله هتل رامادا پلازا ترابزون تا مسجد کارسی: 15.4 کیلومتر

فاصله هتل رامادا پلازا ترابزون تا صومعه کایماکلی: 15.7 کیلومتر

فاصله هتل رامادا پلازا ترابزون تا قلعه ترابزون: 16.8 کیلومتر

فاصله هتل رامادا پلازا ترابزون تا موزه ایاصوفیه ترابزون: 17.9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1123

به "هتل رامادا پلازا ؛ هتلی 5 ستاره و لوکس در شهر ترابزون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رامادا پلازا ؛ هتلی 5 ستاره و لوکس در شهر ترابزون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید