کرونا، افزایش آمار مبتلایان در سودان به 268 نفر، حمله به ساختمان قرنطینه بیماران کرونایی

به گزارش مجله فیروزی، ساختمانی که برای قرنطینه بهداشتی بیماران کرونایی در استان نیل آبی سودان معین شده بود توسط شهروندان معترض مورد هجوم نهاده شد و اموال آن غارت شد.

کرونا، افزایش آمار مبتلایان در سودان به 268 نفر، حمله به ساختمان قرنطینه بیماران کرونایی

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه سودان تریبون، وزارت آب سودان با انتشار بیانیه ای گفت: یکی از ساختمان های این وزارتخانه در منطقه یقنیص استان نیل آبی توسط شهروندان معترض مورد حمله نهاده شد و اموال آن تخریب شد و به غارت رفت.

در این بیانیه آمده است : این حمله به خاطر آن صورت گرفت که استاندار نیل آبی دفتر هیدرولوژی وابسته به وزارت آب در این استان را به عنوان مکانی برای قرنطینه بیماران کرونایی مشخص نموده بود.

در بیانیه وزارت آب سودان تصریح شده است: استاندار نیل آبی از مدیر عامل شرکت سدهای کشور خواسته بود، ساختمان های این شرکت را به مکانی برای قرنطینه بهداشتی بیماران کرونایی تبدیل گردد. با وجود این ، حمله به دفتر هیدرولوژی پیش از تحویل دادن آن به استانداری نیل آبی صورت گرفت.

این روزنامه در خبر دیگری نوشت: وزارت بهداشت سودان گفت: با ابتلای 19 نفر به ویروس کوید 19 شمار مبتلایان به این ویروس تا صبح شنبه (دیروز) به 268 نفر افزایش یافت که از این تعداد تا به امروز دو نفر جان خود را از دست داده اند.

دولت خارطوم به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سودان، تمام مرزهای این کشور را بست و مدارس و دانشگاه های را تعطیل، برگزاری هرگونه تجمعات عمومی را ممنوع و مقررات شدیدی در آمد و شد شهروندان سودانی اعمال کرد. به رغم تمام این تدابیر کرونا در سودان و کشورهای آفریقایی درحال همه گیر شدن است و مسئولان بهداشتی بیش بینی نموده اند طی روزهای آینده شمار مبتلایان به ویروس کوید 19 در قاره سیاه به شدت افزایش پیدا خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 664

به "کرونا، افزایش آمار مبتلایان در سودان به 268 نفر، حمله به ساختمان قرنطینه بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، افزایش آمار مبتلایان در سودان به 268 نفر، حمله به ساختمان قرنطینه بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید