4 هفته کابوس وار برای استقلال، آبی ها چطور وارد این چالش شدند؟

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال با اینکه بیشترین سهم را در صدرنشینی نیم فصل اول داشت و بیش از سایر تیم ها طعم قرار دریافت در صدر جدول را چشید، اما در هفته های سرانجامی نیم فصل نتایج بدی گرفت تا در سرانجام نیم فصل به رده سوم نزول نموده و حالا سرمربی و اعضای هیات مدیره این باشگاه با چالش بزرگی از سوی طرفداران روبرو باشند.

4 هفته کابوس وار برای استقلال، آبی ها چطور وارد این چالش شدند؟

آبی پوشان تا ملاقات برابر تراکتور در تبریز مسئله ای نداشتند. آنها روزی که با 3 گل شاگردان مسعود شجاعی را شکست دادند، شرایط مطلوبی داشتند. اما بعد از آن 4 هفته متوالی کابوس وار بر این تیم گذشت تا با از دست دادن امتیازات متوالی زیادی، پایان در هفته پانزدهم با 2 پله نزول در جدول روبرو گردد.

استقلالی ها در 4 هفته پایانی نیم فصل ابتدا در خانه مغلوب سایپا شدند. آنها سپس در مسجد سلیمان مقابل تیم نفت به نتیجه تساوی رسیدند. در تنها پیروزی هفته های پایانی نیم فصل، استقلال نساجی را در استادیوم آزادی شکست داد و پایان در اصفهان با 2 گل مغلوب سپاهان شد تا از 12 امتیاز پایانی تنها 4 امتیاز گرفته باشد.

اما نکته ای که در این میان حائز اهمیت است، به جز سپاهان که در بالای جدول قرار گرفته است و یکی از مدعیان قهرمانی است، آبی پوشان مقابل سایپا که در رده سیزدهم قرار گرفته است بازنده شدند و مقابل نفت مسجد سلیمان که در رده دهم قرار گرفته است متوقف شدند. تنها پیروزی این تیم نیز مقابل نساجی به دست آمد که در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است.

آبی پوشان در حالی بر نساجی با یک گل دیرهنگام در استادیوم آزادی غلبه کردند که نساجی در هر 4 بازی پایانی بازنده شد و عملاً ضعیف ترین تیم هفته های پایانی نیم فصل نخست بود.

آبی ها که از ابتدای فصل نحوه بازی آنها با انتقاداتی از سوی کارشناسان و طرفداران روبرو بود، با چنین فرایند نتیجه گیری در هفته های پایانی روبرو بودند که منجر به نزول این تیم به رده سوم جدول شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1389

به "4 هفته کابوس وار برای استقلال، آبی ها چطور وارد این چالش شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 هفته کابوس وار برای استقلال، آبی ها چطور وارد این چالش شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید