آخرین قسمت سریع و خشمگین یک داستان در دو فیلم خواهد بود

به گزارش مجله فیروزی، جاستین لین با موفقیت قسمت نهم سریع خشمگین فرصت بسیاری برای جشن و سرور دارد اما برای آینده این فیلم های بزرگ و پرهزینه جز انتظار و صبر کار دیگری نمی توان کرد. به تازگی اشاره شده که نام بعدی این فرانچایز با نام سریع و خشمگین 10 در بهار 2023 به پرده سینماها خواهد آمد و وین دیزل خبر از آغاز فیلم برداری این فیلم در ژانویه سال 2022 داده است.

آخرین قسمت سریع و خشمگین یک داستان در دو فیلم خواهد بود

از آنجا که تاریخ دقیق اکران سریع و خشمگین 11 که نام آخر این مجموعه خواهد بود تعیین نشده، تایریس گبسون فاش کرد که این دو نام پشت سر هم اکران می شوند، با فرض اینکه لین و همکارانش در استودیو یونیورسال از کاری که با این سری بزرگ و پیروز می کنند آگاه هستند، ساخت دو فیلم پشت سر هم قطعا کاری طاقت فرسا برای لین و خانواده سریع و خشن خواهد بود.

در زمان انتشار نسخه دیجیتال و بلوری سریع و خشمگین 9 در مصاحبه ای با لین درباره پتانسیل و چالش های پیش روی فیلم برداری پشت سر هم قسمت 11 و 12 صحبت شد. شرح مصاحبه را در متن زیر بخوانید:

ما برای انجام کار طاقت فرسا و سخت پیش رو بسیار هیجان زده هستیم مسائل مختلفی هم درباره فضای خارج از فیلم وجود دارد که باید حل شود. نمی خواهم زیاد حریص شوم می خواهم کاری کنم که برای پیشرفت مجموعه خوب باشد.

او بر اهمیت داستان و ساختار این دو فیلم در حال ساخت خود تأکید بسیاری کرد. داستان و وقایع سریع و خشمگین 10 و 11 با هم مرتبط خواهد بود اما این داستان ها در قالب دو فیلم روایت خواهد شد. در ادامه شرحات لین را می خوانید:

ایده روایت داستان در دو فیلم خوب است. می توانم بگویم بسیار از این تصمیم راضی هستم. من فکر می کنم بار اول که وارد این سری شدم هیچ قصدی برای ساخت ادامه آن وجود نداشت. اما من این کار را کردم تا اینجا بنشینم و با شما صحبت کنم که بشنوم کسی بگوید چه خوب دو فیلم دیگر در راه است! و من در جواب از او تشکر کنم . هر روز که از خواب بلند می شوم سعی می کنم دید جدیدی داشته باشم و مطمئن شوم هر نظری که درباره فرایند کار خودمان می دهیم بهترین نتیجه ممکن را بدهد. من فکر می کنم ایده ارائه داستان در دو فیلم درست است و من این طور می پسندم.

نسخه ویرایش کارگردان فیلم سریع و خشمگین 9 در قالب 4K، بلوری و دیجیتالی 21 سپتامبر منتشر خواهد شد.

منبع: collider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1639

به "آخرین قسمت سریع و خشمگین یک داستان در دو فیلم خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قسمت سریع و خشمگین یک داستان در دو فیلم خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید