آزادسازی کاروانسرای تاریخی و مشخص تکلیف پیاده راه امام دو مطالبه استاندار از شهرداری سمنان

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران/سمنان استاندار سمنان با اشاره به تاخیر در آزادسازی کاروانسرای تاریخی سمنان اضافه کرد: آزاد سازی کاروانسرا و بعلاوه معین شرایط پیاده راه خیابان امام در شهر سمنان، یک مطالبه مردمی است و این امر باید در اسرع وقت مدیریت گردد.

آزادسازی کاروانسرای تاریخی و مشخص تکلیف پیاده راه امام دو مطالبه استاندار از شهرداری سمنان

✅ سید محمد رضا هاشمی در ملاقات با اعضای شورای شهر و شهردار تازه سمنان از شورای شهر به عنوان، مجلس محلی هر شهر نام برد و اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی باید قدرشناس مردم بوده و با کوشش شبانه روزی پاسخ اعتماد مردم را بدهند.

وی با بیان اینکه همه ما باید با روحیه جهادی برای اعتلای استان و توسعه همه جانبه آن گام برداریم اضافه نمود: استان سمنان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های عظیمی همانند نیروی انسانی توانمند، منابع سرشار خدادادی و ... است که این استان را از بسیاری استان های دیگر متمایز می سازد.

وی از وحدت به عنوان رمز موفقیت نام برد و توضیح داد: اگر مسئولان استانی و شهرستانی وحدت داشته و با اتحاد و همدلی امور استان را به انجام برسانند، بی شک این امر موجب خوشحالی مردم و ناراحتی دشمنان خواهد شد.

این مقام ارشد اجرایی ادامه داد: از هیچ کمکی برای مساعدت به شهرداری های استان و شوراهای اسلامی دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی در جلسات و مصوبات خود، توجه به معماری اسلامی - ایرانی ، سیما و منظر شهری، نظافت و پاکیزکی شهرها و بعلاوه بهره مندی از توان جوانان و بانوان و نیز افزایش اعتماد عمومی را مدنظر قرار داده و نسبت به آن اهتمام نمایند.

هاشمی با اشاره به لزوم جلب اعتماد شهروندان از سوی شهرداری ها اضافه نمود: اگر مردم به شهرداری و شورای شهر، اعتماد داشته باشند، بی تردید در بحث اجرای پروژه های شهری نیز مشارکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه منابع درآمدی شهرداری ها باید به گونه ای باشد که خودگردان باشند گفت: افزایش نشاط اجتماعی و اجرای برنامه های فرهنگی ، انتظار مردم از شهرداری هاست.

وی توضیح داد: باید کمیسیون ماده 5 و کمیسیون ماده 100 در سطح استان به روز شده و هیچ پرونده ای معطل نماند.

استاندار سمنان با اشاره به معضل کم آبی در این استان اضافه نمود: بحث آب و معیشت مردم بعنوان اصلی ترین دغدغه من در استان سمنان است .

وی در انتها ضمن تبریک انتصاب مرتضی نژاد شهردار تازه سمنان گفت: به شهردار سمنان توصیه می کنم علاوه بر اجرای امور شهر، توجه به امور معیشتی پاکبانان و برطرف مسائل این عزیزان فراموش نشود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1693

به "آزادسازی کاروانسرای تاریخی و مشخص تکلیف پیاده راه امام دو مطالبه استاندار از شهرداری سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادسازی کاروانسرای تاریخی و مشخص تکلیف پیاده راه امام دو مطالبه استاندار از شهرداری سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید