آنچلوتی: خوب شد که هواداران تیم ما را هو کردند!

به گزارش مجله فیروزی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید نه تنها از هواداران این تیم به خاطر هو کردن بازیکنانش ناراحت نیست بلکه از آنها قدردانی هم کرد.

آنچلوتی: خوب شد که هواداران تیم ما را هو کردند!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد میهمان خود تیم شاختار دونتسک را با دوگل کریم بنزما و با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا صدر جدول گروه D را حفظ کند. نمایش شاگردان کارلو آنچلوتی در این بازی اما چندان دلچسب نبود و به همین دلیل هم هواداران ناراضی در مقاطعی از بازی آغاز به سوت زدن و هو کردن برای نشان دادن اعتراض شان به نمایش تیم میزبان کردند. آنچلوتی اما در سرانجام بازی گفت نه تنها از این بابت ناراحت نیست بلکه این اتفاق را به سود شاگردانش دانست.

آنچلوتی گفت: من درک می کنم که چرا هواداران تیم مان را هو کردند چون جو تیم را می شناسم. سانتیاگو برنابئو ورزشگاهی است که در آن انتظارات هواداران بسیار زیاد است. ما هر دو نیمه را به خوبی آغاز کردیم اما به تدریج دچار افت شدیم و از شدت حملات مان کاسته شد. گاهی اوقات چنین اتفاقی رخ می دهد و خوب شد که هواداران با سوت و هو کردن بازیکنان ما را به خودشان آوردند.

آنچلوتی در ادامه با معرفی تیبو کورتوا در دروازه و وینیسیوس جونیور و کریم بنزما به عنوان مهره های کلیدیی که بیشترین نقش را در پیروزی کهکشانی ها داشتند، گفت: این یک واقعیت است که این سه نفر نسبت به سایر بازیکنان تیم تأثیرگذارتر بودند. رئال مادرید تیمی است که برای بردن همه جام ها تلاش می کند. من قبول دارم که در این بازی کورتوا، وینیسیوس و بنزما عملکرد درخشانی داشتند اما در هر صورت رئال مادرید، رئال مادرید است و ما یک تیم هستیم.

کارلتو در پاسخ به این سؤال که چرا تنها دو بازیکن تیمش را تعویض کرد، مطرح نمود: ما در ابتدای هر دو نیمه بازی عملکرد خوبی داشتیم اما به میزان کافی جنگنده و هجومی نبودیم. مالکیت ما بر توپ با انگیزه کافی برای ضربه زدن به حریف همراه نبود و من این را به بازیکنان مان هم گفتم. دو تعویضی هم که انجام دادم به خاطر شرایط فیزیکی بازیکنان بود اما بیشتر از آن نیاز به تغییر در ترکیب تیم ندیدم. ادن ازار؟ او آماده بازی است. او هم می توانست امشب بازی کند همه می توانست یکشنبه به میدان برود. او باید دقایق در میدان حضور داشته باشد تا وضعیتش بهتر شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1704

به "آنچلوتی: خوب شد که هواداران تیم ما را هو کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: خوب شد که هواداران تیم ما را هو کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید