مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما در مسیر های پرتردد خارجی

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران- قیمت تازه بلیط هواپیما تعیین شد و حالا می دانیم مقرون به صرفه ترین بلیط ها را در مسیر هایی داخلی حدود 730 هزار تومان می فروشند، اما در مسیر های خارجی کف قیمت بلیط هواپیما از حدود سه میلیون تومان آغاز می گردد. هواپیمایی های داخلی برای روز های ابتدایی خرداد بلیط هواپیما تهران - آنکارا و تهران - دبی را حداقل با این قیمت می فروشند و مسافرانی که از مرکز ایران راهی ایروان می شوند، باید در برترین حالت نفری پنج میلیون و 700 هزار تومان برای خرید بلیط هواپیما کنار بگذارند. شرکت های هواپیمایی به خبرنگاران می گویند بعد از آنکارا، دبی، استانبول و ازمیر، پرواز های تهران - فرانکفورت و تهران - لندن هم جزو مسیر های پرتردد خارجی هستند که درحال حاضر کف قیمت بلیط هواپیما در این مسیر ها به حدود 11 میلیون تومان رسیده است.

مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما در مسیر های پرتردد خارجی

به گزارش خبرنگاران؛ مقرون به صرفه ترین بلیط استانبول درحال حاضر پنج میلیون تومان فروخته می گردد. این پرواز روز دوشنبه اول خرداد ساعت سه بعدازظهر از فرودگاه امام آغاز می گردد و مسافران آن ظرف دو ساعت و 30 دقیقه با هواپیمای ایرباس A340 به استانبول می رسند. حالا که از مقرون به صرفه ترین بلیط استانبول صحبت کردیم، بدنیست بدانید در همین مسیر خرید بلیط هواپیما که از شرکت لوفت هانزا می تواند 35 میلیون تومان هزینه داشته باشد.

مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما دبی از مبدا تهران الان حدود سه میلیون تومان فروخته می گردد. روز سوم خرداد پرواز تهران - دبی به وسیله هواپیمایی قشم ایر انجام می گردد و این شرکت از مسافرانش نفری دو میلیون و 992 هزار تومان دریافت می نماید. این پرواز با هواپیما ایرباس A320 انجام می گردد و مسافران آن بعد از دو ساعت و نیم به فرودگاه بین المللی دبی می رسند. در همین مسیر می گردد بلیط هواپیما را از ایران ایرتور برای روز چهارم خرداد با قیمت سه میلیون و 200 هزار تومان رزرو کرد و با سه میلیون و 400 هزار تومان در روز ششم خرداد بلیط هواپیما تهران - دبی را از هواپیمایی ماهان تهیه کرد.

تهران - ایروان یکی دیگر از مسیر های پرتردد خارجی است که الان خرید بلیط هواپیما در این مسیر دست کم پنج میلیون و 700 هزار تومان آب می خورد. وقتی تقویم ایرلاین ها در روز های پیش رو را نگاه می کنیم، رقم پنج میلیون و 775 هزار تومان را هواپیمایی آرمنیاایرویز برای روز آدینه پنجم خرداد درنظر گرفته است. این پرواز طی دو ساعت با هواپیمای بوئینگ 737 انجام می گردد و در روز های پیش رو بلیط هواپیما تهران - ایروان از طرف هواپیمایی قطرایرویز 16 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می گردد. البته بین گران ترین بلیط های پرواز تهران - ایروان باید به پرواز روز چهارشنبه سوم خرداد هواپیمایی آسترین اشاره کنیم. این یکی نزدیک 140 میلیون تومان ناقابل فروخته می گردد که البته شامل سه مسیر تهران - وین، وین - ورشو و نهایتا ورشو - ایروان می گردد و به همین دلیل با چنین قیمت شگفت انگیزی فروخته می گردد.

قیمت بلیط هواپیما تهران - آنکار حداقل سه میلیون تومان است و با این پول می توانیم بلیط روز سه شنبه دوم خرداد را از هواپیمایی قشم ایر تهیه کنیم. قرار این پرواز ظرف دو ساعت و 30 دقیقه طی گردد و مسافران آن با هواپیمای ایرباس A320 از تهران راهی فرودگاه اسن بوغا ترکیه شوند. فردای آن روز هواپیمایی ماهان پروازی از تهران به آنکار دارد و هزینه بلیط آن را برای هر مسافر چهار میلیون و 500 هزار تومان مشخص نموده است. این پرواز با هواپیمای ایرباس A340 انجام می گردد. اگر سراغ هواپیمایی پگاسوس برویم، کف قیمت بلیط تهران - آنکارا در روز های آینده به پنج میلیون تومان می رسد و می گردد بلیط هواپیما تهران - آنکارا را از هواپیمایی ماهان برای روز های آینده با کمتر از پنج میلیون تومان خرید.

قیمت بلیط هواپیما تهران - ازمیر معمولا از مسیر های تهران - آنکارا و تهران - استانبول بیشتر است. دلیل هم به بیشتر بودن مصافت ارتباط دارد و به همین دلیل درحال حاضر کف قیمت بلیط هواپیما تهران - ازمیر از هشت میلیون و 300 هزار تومان آغاز می گردد. این بلیط را هواپیمایی کاسپین برای روز 31 اردیبهشت می فروشد و مسافران این پرواز با هواپیمای بوئینگ 737 از مرکز ایران راهی فرودگاه عدنان مندرس ازمیر می شوند. به جز پرواز های روز 31 اردیبهشت، در هفته اول خرداد کف قیمت بلیط هواپیما تهران - ازمیر به وسیله ایرلاین های داخلی از 9 میلیون و 600 هزار تومان آغاز می گردد و در ایرلاین هایی مثل ترکیش به حدود 40 میلیون تومان می رسد.

مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما تهران - فرانکفورت که به گفته شرکت های هواپیمایی جزو مسیر های پرتردد مسافران خارجی است، فعلا 11 میلیون و 120 هزار تومان فروخته می گردد. هواپیمایی آنادلوجت که زیر مجموعه ای از ترکیش ایرلاینز به شمار میرود بابت بلیط های پرواز روز چهارشنبه سوم خرداد چنین هزینه ای دریافت می نماید و مسافران این پرواز ظرف تقریبا 9 ساعت از تهران راهی فرودگاه بین المللی فرانکفورت می شوند. از طرفی در مسیر تهران - لندن هم که یکی دیگر از مسیر های پرتردد خارجی است، کف قیمت بلیط هواپیما حدود 11 میلیون و 500 هزار تومان است و این بلیط هم به وسیله آنادولوجت فروخته می گردد.

مقرون به صرفه ترین بلیط خارجی در مسیر های پرتردد

مسیر

کف قیمت

تهران - استانبول

پنج میلیون تومان

تهران - دبی

سه میلیون تومان

تهران - ایروان

پنج میلیون و 700 هزار تومان

تهران - آنکارا

سه میلیون تومان

تهران - ازمیر

هشت میلیون و 300 هزار تومان

تهران - فرانکفورت

11 میلیون و 120 هزار تومان

تهران - لندن

11 میلیون و 500 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2073

به "مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما در مسیر های پرتردد خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما در مسیر های پرتردد خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید