افزایش میزان ابتلا و شمار فوتی های کرونا در قاره اروپا

به گزارش مجله فیروزی، شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، آلمان، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، سوئیس، هلند، بلژیک، جمهوری چک، رومانی، مجارستان و لهستان همچنان ادامه دارد و میزان ابتلا و فوتی ها رو به گسترش است.

افزایش میزان ابتلا و شمار فوتی های کرونا در قاره اروپا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با سرایت ویروس کرونا به حداقل 90 کشور دنیا، شرایط در کشورهای اروپایی بحرانی شده و میزان ابتلا و کشته ها رو به افزایش است.

خبرگزاری آناتولی در گزارشی درباره شرایط شیوع ویروس کرونا در قاره سبز نوشت: تلفات انسانی و تعداد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر اروپا همچنان رو به گسترش است.

طبق این گزارش، ایتالیا با فوت 233 نفر و ابتلای بیش از 5061 نفر به کرونا، به یکی از بدترین مناطق اروپا و دنیا از منظر ابتلا به این بیماری تبدیل شده است.

فرانسه هم شرایط خوبی ندارد و طبق آمار رسمی، میزان فوتی های کرونا به 16 نفر و تعداد مبتلایان به این ویروس در این کشور به 949 تن افزایش یافته است.

مقام های آلمانی هم ابتلای بیش از 795 نفر به ویروس کرونا را تایید نموده اند و از انگلیس هم آمار رسمی از ابتلای 206 نفر به این بیماری حکایت دارد.

ویروس کرونا در اسپانیا تا به امروز طبق آمار رسمی 10 فوتی بر جای گذاشته و 441 نفر هم در کشور به این بیماری مبتلا شده اند.

تعداد مبتلایان به این بیماری در سوئیس به 268 نفر رسیده و اکنون کرونا در 20 کانتون از مجموع 26 کانتون این کشور شناسایی شده است. 55 درصد از مبتلایان در این کشور، مرد و 45 درصد زن هستند.

تعداد مبتلایان به کرونا در هلند 149، بلژیک 81، جمهوری چک 19، رومانی 11، مجارستان و لهستان 5 نفر اعلام شده است. تعداد مبتلایان در کرواسی به 12 نفر افزایش یافته و از مقدونیه شمالی هم خبر رسیده که سه نفر به کرونا مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 687

به "افزایش میزان ابتلا و شمار فوتی های کرونا در قاره اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش میزان ابتلا و شمار فوتی های کرونا در قاره اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید