انتشار فراخوان مشارکت در برنامه های فرهنگی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سعید مجیدی، مدیر فعالیت های فرهنگی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت خانه کتاب و ادبیات ایران در بهمن ماه سال 1400 برگزار خواهد شد، مطرح نمود: ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نظر دارد برنامه های مختلف فرهنگی نمایشگاه را در حوزه های نشر، نظیر رونمایی، نقد، معرفی کتاب و اهل قلم، نظیر بزرگداشت، نکوداشت را در سطح ملی و در گستره کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار کند.

انتشار فراخوان مشارکت در برنامه های فرهنگی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

مدیر فعالیت های فرهنگی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بعلاوه اعلام کرد: در این راستا از انجمن ها، اتحادیه ها و تشکل های حوزه کتاب و نشر، تمام موسسات، مراکز و نهادهای مردمی فرهنگی، ناشران، کتابخانه های عمومی و کتابفروشی های سراسر کشور دعوت می گردد تا عناوین فعالیت ها و برنامه های فرهنگی کتاب محور خود را برای برگزاری در ایام دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به دبیرخانه این نمایشگاه به آدرس الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند.

سعید مجیدی ضمن تأکید بر مشارکت همه دستگاه ها و مجموعه ها در اجرای فعالیت های فرهنگی گفت: ارتقای کیفیت فعالیت های فرهنگی در حوزه کتاب مرهون مشارکت و هم افزایی تمامی متولیان و دغدغه مندان این حوزه است. بعلاوه با توجه به گزارش ها و آنالیز اقدامات اجرا شده از رویدادها و فعالیت های برتر نیز به نحو شایسته تقدیر خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر از ساعت 8 صبح تا 14 و 30 دقیقه با شماره تلفن 91006363 021 داخلی 231 تماس حاصل نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1824

به "انتشار فراخوان مشارکت در برنامه های فرهنگی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوان مشارکت در برنامه های فرهنگی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید