بازسازی منزل: بازسازی مدارس منطقه ها سیل زده جنوب کرمان و شرق هرمزگان شروع شده است

به گزارش مجله فیروزی، تهران (پانا) - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اطلاع داد از همین لحظه بازسازی مدارس منطقه ها سیل زده جنوب کرمان و شرق هرمزگان شروع شده و با برنامه ریزی کوشش می گردد تا بسیار سریع زمینه حضور دانش آموزان در کلاس های درس این منطقه ها فراهم گردد.

بازسازی منزل: بازسازی مدارس منطقه ها سیل زده جنوب کرمان و شرق هرمزگان شروع شده است

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میثم حاجی پور در گفت وگو با پانا درباره آخرین شرایط مدارس منطقه ها سیل زده جنوب کرمان و شرق هرمزگان اظهار کرد: با توجه به بارش های فراوان باران در روزهای گذشته، منطقه ها جنوبی استان کرمان در شهرهای منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و کهنوج و در استان هرمزگان منطقه های از میناب و رودان درگیر سیل و آب گرفتگی شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و براساس برنامه پیش بینی شده قبلی در استان های اصفهان و قم برنامه های فشرده ای داشتند، بامداد روز آدینه وارد استان هرمزگان و سپس کرمان برای آنالیز شرایط مدارس در منطقه ها سیل زده شدند.

حاجی پور اعلام کرد: پس از بازدید از بعضی فضاهای آموزشی در این منطقه ها، معین شد که سیل و باران خساراتی جزئی به بعضی مدارس وارد نموده و یا به صورت آب گرفتگی در محوطه و یا مسائل جزئی در دیوار و سقف بعضی کلاس های درس بوده است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اشاره نمود: با دستور وزیر آموزش و پرورش مقرر شد در کمترین زمان ممکن نسبت به تعمیرات این مدارس اقدام و زمینه حضور دانش آموزان در کلاس های درس با فوریت فراهم گردد.

وی ادامه داد: تمام کوشش همکارانم در ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان های کشور، ایجاد فضایی استاندارد و ایمن برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس است و با فعالیتی جهادی و به صورت تمام وقت در حال احداث و یا بهسازی مدارس کشور هستیم.

حاجی پور بعلاوه اضافه کرد: از همین لحظه نیز بازسازی مدارس منطقه ها سیل زده جنوب کرمان و شرق هرمزگان شروع شده و با برنامه ریزی در کوشش هستیم تا بسیار سریع زمینه حضور دانش آموزان را در کلاس های درس این منطقه ها فراهم کنیم.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: هم اکنون بیش از 5 هزار پروژه آموزشی در سراسر کشور در حال ساخت است که با تکمیل آن ها در ماه های آینده، دانش آموزان وارد مدارس نوساز در اقصی نقاط کشور می شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1777

به "بازسازی منزل: بازسازی مدارس منطقه ها سیل زده جنوب کرمان و شرق هرمزگان شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی مدارس منطقه ها سیل زده جنوب کرمان و شرق هرمزگان شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید