با نظر یحیی گل محمدی؛ پرسپولیسی ها در قرنطینه کامل

به گزارش مجله فیروزی، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیسی ها با نظر یحیی گل محمدی اردوهای متعددی را برای قرنطینه بودن برگزار خواهند کرد.

با نظر یحیی گل محمدی؛ پرسپولیسی ها در قرنطینه کامل

به گزارش خبرنگاران، با نظر یحیی گل محمدی، پرسپولیسی ها باید کاملا ایزوله شده تا مسئله ای برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند. تیم پرسپولیس با تصمیم کادر فنی و مدیران باشگاه و با توجه به لغو بازی مقابل نساجی، از امشب به اردو خواهد رفت. هدف از این اردو ایزوله کردن بازیکنان و کاهش ارتباط آن ها با افراد خانواده، دوستان و جامعه به منظور کاهش امکان سرایت بیماری کرونا به بازیکنان و عوامل تیم است.

این اردو روز یکشنبه به خاتمه می رسد و اعضای تیم و کادر فنی پس از یک روز ملاقات و ملاقات با خانواده، بار دیگر به اردو باز می گردند تا در شرایطی ایزوله و محدودتر به لحاظ مراودات با افراد، به کار خود ادامه دهند. برهمین اساس قرار است از تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی پشت سر هم تست کرونا گرفته گردد. کاروان پرسپولیس تا زمان سفر قرار است چهار بار تست کرونا بدهد و جالب این که برای اخذ ویزا هم تست جداگانه ای گرفته می گردد و پس از آن هم پرواز به دوحه و صدور بلیط و یک تست دیگر در فرودگاه دوحه در انتظار سرخ هاست. گل محمدی تمام شرایط را در نظر گرفته تا پرسپولیس بدون هیچ تهدیدی تیمش را راهی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا کند.

با وجود حرف و حدیث هایی که درباره تعویق ملاقات نهایی لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسد، این بازی در همان تاریخ معین برگزار خواهد شد زیرا به خاطر قوانین موجود و قرارداد با اسپانسر هیچ گونه تغییر زمانی ممکن نیست. پرسپولیس در همان تاریخ از پیش معین شده برابر حریف خود در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت. کوشش نافرجام النصری ها برای عقب انداختن ملاقات نهایی لیگ قهرمانان آسیا گویا تمام نمی گردد، هر چند تا به امروز چند بار توسط مراجع مهمی همچون کمیته انضباطی AFC و همین طور FIFA درخواست مسئولان این تیم مبنی بر شکایت از باشگاه پرسپولیس رد شده است و تیرشان به سنگ خورده اما آن ها همچنان به دنبال کوشش بیشتر برای حذف پرسپولیس خارج از زمین بازی بوده اند و البته درخواست های آن ها آنقدر دور از منطق بوده که باعث شده هیچ رای مثبتی از مراجع مختلف برای آن ها صادر نگردد.

پس از چندی حالا می شنویم النصری ها برای آخرین تیر در ترکش خود در بعضی از رسانه های عربستانی یک بازی رسانه ای مبنی بر تعویق ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا به راه انداخته اند که قطعا نمی تواند امکان پذیر باشد. در حال حاضر جریان از این قرار است که گویا از سوی دادگاه عالی ورزش (cas) درخواستی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده شده که در صورت امکان، ملاقات نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برای مدتی به تعویق بیندازند تا آنها بتوانند آنالیز بیشتری برای این موضوع داشته باشند. اما حالا چرا گفته می گردد ملاقات نهایی لیگ قهرمانان به تعویق نخواهد افتاد و امکان اینکه مسئولان برگزار کننده بازی ها نمی توانند این ملاقات را عقب بیندازند چیست؟

بازی دو تیم حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا روز بیست و نهم آذرماه مصادف یا 19 دسامبر در دوحه قطر برگزار خواهد شد و مسئولان برگزار کننده نیز کلیه قراردادهای مربوط به این دوره از رقابت ها را تا خاتمه سال 2020 تنظیم نموده اند و به دلیل اینکه از شروع سال 2021 اسپانسر جدیدی کلیه امور را در دست خواهد گرفت و اجازه نمی دهد یک ملاقات با همکاری اسپانسر قبلی برگزار گردد و مطابق قانون وضع شده همه بازی ها در سال 2021 باید زیر نظر شرکت تبلیغاتی جدید برگزار خواهد شد، به هیچ وجه امکان تعویق بازی فینال وجود ندارد.

طبق اخبار رسیده از دوحه، کنفدراسیون فوتبال آسیا 29 آذر تحت هر شرایط فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می نماید. امکان تعویق این بازی وجود ندارد چرا که در قرارداد تبلیغاتی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اسپانسر فعلی، غرامت سنگینی برای احتمال برگزار نشدن فینال پیش بینی شده است. AFC به خاطر همین غرامت سنگین به تمام تیم ها هشدار داده حتی اگر بازیکنانشان به ویروس کرونا مبتلا شوند هم امکان تغییر برنامه ریزی بازی فینال وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1178

به "با نظر یحیی گل محمدی؛ پرسپولیسی ها در قرنطینه کامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نظر یحیی گل محمدی؛ پرسپولیسی ها در قرنطینه کامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید