بدست آوردن رتبه سایت در گوگل در کمتر از 3 ماه (طراحی سایت)

به گزارش مجله فیروزی، در کمتر از سه ماه در نتایج گوگل بدرخشید! چه چیزی می تواند لذت بخش تر از تماشا نام سایت بیزنسی ما با جستجوی یک عبارت در گوگل باشد؟

بدست آوردن رتبه سایت در گوگل در کمتر از 3 ماه (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش مجله اینترنتی Search Engine Journal حدود 67.7% کلیک کاربران، سهم 5 وبسایت برتر در صفحه اول نتایج (SERP) گوگل می گردد. این درحالی است که کمتر از 6% کاربران برای یافتن نتیجه دلخواه خود، وارد صفحه دوم می شوند.

داشتن یک استراتژی صحیح، می تواند رویای حضور در صفحه اول گوگل از میان میلیون ها وبسایت فعال در سراسر جهانی وب را برای ما عملی کند. اگر شما هم مایلید درخشیدن نام وبسایت خود را در صفحه اول گوگل ببینید، از شما دعوت می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به چگونگی بدست آوردن رتبه سایت در گوگل پاسخ دهیم.

چرا برای کسب جایگاه نخست گوگل بجنگیم؟

درحالی که گوگل سهم 70 درصدی جستجوی کاربران سراسر جهان در موتورهای جستجو را به خود اختصاص داده است و فقط در سال گذشته شاهد بیش از 360 میلیارد جستجو به وسیله کاربران خود بوده است، ازیادبردن این بستر استثنایی برای دیدهشدن، چیزی جز هدردادن فرصت نیست.

پیش از آنکه به تأثیرات گوگل بر کسب وکارها بپردازیم، اگر به صورت کلی با سئو و بهینه سازی سایت آشنایی ندارید پیشنهاد می کنیم ابتدا مقالهseo چیست را در قسمت بلاگ وبسایت وبسیما مطالعه کنید. پس از آن به ادامه این مطلب باز شد تا با 5 تا از مهم ترین تأثیرات سئو بر بیزنس های کوچک و بزرگ آشنا شوید.

سئو می تواند به طرق مختلفی بر روی کسب وکار ما تأثیرگذار باشد. اما در یک نگاه کلی، 5 فاکتور زیر را می توان مهم ترین تأثیرات مثبت بهینه سازی سایت بر کسب وکار دانست.

  • افزایش ترافیک ارگانیک سایت
  • افزایش نرخ سرنخ های منجر به فروش
  • افزایش فروش آنلاین
  • جذب ترافیک محلی
  • بهبود هویت دیجیتالی برند

حداقل زمان برای ورود به صفحه اول گوگل چقدر است؟

حالا که با تأثیرات بی نظیر سئو بر کسب وکارهای مختلف آشنا شدیم، بد نیست بدانیم چه میزان زمان احتیاج است تا از اعماق گوگل، پا به صفحه اول بگذاریم و دیده شویم؟

بدست آوردن رتبه سایت در گوگل، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. عمر دامنه شما، فعالیت هایی که تا به حال در سایتتان انجام داده اید و استراتژی ای که برای فراوری محتوا و لینکسازی انتخاب نموده اید، همگی می توانند سبب ایجاد مسیری یکتا در رسیدن به قله گوگل شوند.

تجربه نشان می دهد با حدود شش ماه فعالیت مستمر و حرفه ای، 30 الی 50 درصد کلمات کلیدی شما قابلیت ورود به صفحه اول گوگل را خواهند داشت. اما این در صورتی است که استراتژی مناسبی برای بهینه سازی سایت خود درنظر گرفته باشید.

با این حال از قلم نیاندازید که در سئو امکان ارائه هیچ تضمین تعیینی برای کسب جایگاه در کلمات کلیدی مختلف وجود ندارد.

اگر در پی بدست آوردن رتبه سایت در گوگل در کوتاه ترین زمان ممکن هستید، آژانس خلاقیت وبسیما، یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو و طراحی سایت در ایران است. شما می توانید با مراجعه به صفحه خدمات سئو سایت با نحوه ارائه خدمات این مجموعه خلاق و حرفه ای، بیشتر آشنا شوید.

صفحه اول، لینک اول نیست! اشتباه رایج مبتدی ها در سنجش موفقیت سئو

اگر به تازگی با سئو آشنا شده اید و مایلید جایگاه خوبی در نتایج گوگل کسب کنید، بهتر است مواظب کلمات گول زننده باشید!

یکی از اشتباهات رایج تازه کارها در حوزه سئو سایت، کلمه اول است. درواقع عبارت لینک اول به هیچ عنوان با عبارت صفحه اول یکی نیست.

هربار که کلمه یا عبارتی را در گوگل جستجو می کنید، گوگل به طور میانه 10 نتیجه ارگانیک به شما ارائه می دهد. این تعداد گاهی با نمایش گزینه های مختلف دیگر مانند نقشه، سؤالات متداول، تصاویر و جدول دستخوش تغییر می گردد.

احتمالاً می توانید حدس بزنید که قرارگرفتن در صفحه اول گوگل چندان کار دشواری نیست و متخصصان سئوی کم سابقه تر نیز می توانند با دریافت هزینه ای معقول این کار را برای شما انجام دهند.

اما همانطور که ابتدای این مقاله گفتیم، زمانی که نزدیک به 70% کلیک کاربران معطوف به 5 نتیجه اول است، جنگیدن برای صفحه نخست کافی نیست!

البته تعیین است که برای قرارگرفتن در جایگاه نخست نتایج گوگل در عبارات مختلف، به چهار فاکتور زیر احتیاج پیدا خواهید کرد.

  • صرف زمان بیشتر
  • صرف هزینه سنگین تر
  • تجربه رقابت سخت تر
  • همکاری با شرکت های حرفه ای تر

روش های کسب جایگاه در رتبه اول گوگل چیست؟

چه مایل باشید فقط به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید و چه قرارگرفتن در رتبه اول SERP را حق مسلم خود بدانید، هیچ راهی جز تقویت سئوی خود نخواهید داشت.

برای این کار کافی ست پروژه سئوی وبسایت خود را به یک تیم حرفه ای و دارای سابقه درخشان بسپارید. از طرف دیگر اگر به مباحث سئو علاقه دارید، می توانید با شرکت در دوره های آموزشی مختلف، مانند دوره هیولا سئو آموزشگاه وبسیما شرکت کنید.

البته بهتر است بدانید که یادگیری سئو احتیاج به صرف میزان زیادی زمان، نیروی انسانی، هزینه و آزمون و خطا دارد. بر همین مبنی، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که رسیدن به اهداف بزرگ را در کوتاه ترین زمان ممکن می خواهید، راهی جز همکاری با بهترین ها نخواهید داشت!

آژانس خلاقیت وبسیما بزرگ ترین و بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سئو و طراحی سایت در ایران است. این مجموعه حرفه ای با ارائه خدمات متنوعی مانند سئو تکنیکال، فراوری محتوا، ارائه تقویم محتوایی، محصول نویسی، کپی رایتینگ و آموزش و نظارت در کنار مشتریان خود واقع شده است.

نکته قابل تأمل درباره برند وبسیما، نگاه این مجموعه به پروژه های مشتریان خود است. در این شرکت خوشنام، خلق تجربه بیشترین اهمیت را دارد. وبسیما این جمله را این گونه شرح می دهد:

رسیدن به رتبه 1 گوگل تنها هدف ما نیست. در طی 10 سال گذشته و ارائه خدمات سئو به این باور دست پیدا نموده ایم که حضور مؤثر در لحظاتی که کاربران در پی پاسخ سؤالات خود هستند، می تواند نام یک برند را بر سر زبان ها بیندازد.

برای دریافت مشاوره سئو سایت یا دریافت سؤالات تان درباره تعرفه های آژانس خلاق وبسیما، کافی ست به وسیله شماره تماس 02191077701 با تیم وبسیما در ارتباط باشید.

خدمات سئو وبسیما؛ بیشتر از رتبه یک گوگل

در این مقاله در کنار هم یاد گرفتیم که بدست آوردن رتبه سایت در گوگل تا چه میزان می تواند در سرنوشت کسب وکار ما ارزش آفرین باشد. اما از قلم نیاندازید که رسیدن به رتبه یک گوگل هدف ما در بهینه سازی سایت برای متورهای جستجو نیست.

مهم ترین هدف در بهبود سئو یک سایت، حضور مستمر در نتایج برتر گوگل و حفظ جایگاه در کلمات کلیدی مرتبط است.

آژانس خلاق وبسیما با حضور در میکرولحظه ها و یاری به تصمیم گیری کاربران، خدماتی بیش از رتبه یک گوگل به شما ارائه خواهد داد. این فعالیت های به ظاهر کوچک اما ارزشمند، نقش پررنگی در افزایش رضایت کاربر و برندینگ هر بیزنس خواهد داشت.

پس اگر در پی یک مجری برای اجرای پروژه های خود هستید که خالق یک حس خوب پایدار است، همین حالا به وسیله وبسایت Websima.com مجری ایده های خود را انتخاب کنید!

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2004

به "بدست آوردن رتبه سایت در گوگل در کمتر از 3 ماه (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدست آوردن رتبه سایت در گوگل در کمتر از 3 ماه (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید