برنامه های دفتر دوره اول متوسطه آموزش و پرورش برای دانش آموزان در سال جدید

به گزارش مجله فیروزی، مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: از تمامی معلمان در رشته های مختلف درخواست نموده ایم که اگر محتوای الکترونیکی و یا فیلم آموزشی تهیه نموده اند، برای ما ارسال نمایند تا در صورت ضرورت از آن ها استفاده کنیم.

برنامه های دفتر دوره اول متوسطه آموزش و پرورش برای دانش آموزان در سال جدید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرضیه مسگرزاده، در مصاحبه با برنامه رویداد رادیو تبادل نظر، با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات در این دفتر بحث اجرای تحقق عدالت آموزشی برای تمام دانش آموزان است، گفت: مسائلی مانند بافت فرهنگی و یا مسائل مالی از جمله موانع تحقق عدالت آموزشی در ایران است و ما باید اقداماتی را انجام دهیم تا تمامی دانش آموزان بتوانند از خدمات و سرویس های آموزش و پرورش استفاده نمایند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش با بیان اینکه در راستای ارتقا کیفیت آموزش دانش آموزان، برنامه ها و طراحی های ویژه ای انجام شده است، ادامه داد: برای فعالیت در دوره اول متوسطه ما سه گروه را مخاطب اصلی خود قرار داده ایم، گروه اول دانش آموزان، گروه دوم معلمان و گروه سوم مدیران مدارس است، البته گروه اولیا و خانواده ها نیز در کنار این سه گروه قرار می گیرند و پشتوانه قوی ما در راستای تحقق اهداف آموزشی هستند.

مسگرزاده با بیان اینکه ما آماده هستیم که در این حوزه ها یک برنامه ریزی اساسی داشته باشیم، ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و احتمال شیوع مجدد ویروس کرونا در کوشش هستیم که بانک آموزشی خود را تقویت کنیم تا در صورتی که دانش آموزان نتوانند به صورت فیزیکی در مدارس حضور پیدا نمایند از نظر آموزشی با مسئله ای روبرو نشوند و جهت آموزش همچنان ادامه پیدا کند.

مدیرکل دفتر دوره اول متوسطه آموزش و پرورش به همین دلیل گفت: ما تمام معلمان در رشته های مختلف درخواست کردیم که محتوای الکترونیکی و فیلم های آموزشی که تهیه نموده اند برای ما ارسال نمایند تا اگر با مسئله ای روبرو شدیم، بتوانیم از این محتوا ها برای آموزش دانش آموزان استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 995

به "برنامه های دفتر دوره اول متوسطه آموزش و پرورش برای دانش آموزان در سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های دفتر دوره اول متوسطه آموزش و پرورش برای دانش آموزان در سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید