بزرگترین چرخ و فلک داخلی دنیا در خانه ای در صخره واقع شده است

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، بزرگترین چرخ و فلک داخلی دنیا در خانه ای در صخره قرار گرفته است.

بزرگترین چرخ و فلک داخلی دنیا در خانه ای در صخره واقع شده است

همه انسانها با اتکا به تخیلاتشان در فکر خود خانه هایی را طراحی می نمایند که شاید اگر ساخته شوند، برای دیگران نیز مجذوب کننده باشند البته کمتر کسی است که بتواند خانه تخیلی را در دنیای واقعی طراحی نموده و بسازد. ما در این گزارش داستان مردی را روایت می کنیم که خانه تخیلی را در دنیای واقعی ساخته، اما تصور نمی کرد که این خانه برای دیگران نیز چنان مجذوب کننده باشد که حاضر باشند برای بازدید از آن مبلغی را پرداخت نمایند.

آلکس جوردن پس از پیدا کردن یک دودکش 60 فوتی سنگی در دره وایومینگ استان ویسکانسین تصمیم گرفت خانه ای را در این منطقه برای تعطیلات آخر هفته خود بسازد. این خانه با نام خانه ای در صخره شناخته شد و معماری آن در طول زمان نظر افراد زیادی را جلب کرد بنابراین درخواست برای بازدید از خانه زیاد شد و صاحب خانه با توجه به اندازه درخواست ها تصمیم گرفت که از هر بازدیدنماینده 50 سنت دریافت کند و این کار تازه اول راه بود. خانه ای در صخره به مرور گسترده شده و این خانه که قرار نبود موزه باشد، اما به یک جاذبه گردشگری تبدیل شد.

افرادی که از مجموعه خانه ای در صخره بازدید می نمایند، در بخشی از مجموعه بزرگترین چرخ و فلک داخلی دنیا را می بینند. آنها در جریان بازدید از این خانه با مجموعه عظیمی از ماشین آلات موسیقی اتوماتیک و میراث دریا آشنا می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1748

به "بزرگترین چرخ و فلک داخلی دنیا در خانه ای در صخره واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین چرخ و فلک داخلی دنیا در خانه ای در صخره واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید