بسته الحاقی Forspoken خرداد ماه منتشر خواهد شد

به گزارش مجله فیروزی، استودیوی لومینوس پروداکشنز (Luminous Productions) به تازگی از تاریخ انتشار محتوای داستانی نو بازی Forspoken با عنوان In Tanta We Trust رونمایی نموده است.

بسته الحاقی Forspoken خرداد ماه منتشر خواهد شد

داستان این بسته الحاقی به عنوان پیش عایدی بازی اصلی عمل نموده و 25 سال قبل از رویدادهای آن رخ می دهد. فری در کوشش خود برای جستجوی راهی جهت از بین بردن تاریکی آتیا یک بار برای همواره، خود را در پی صدای مرموزی می بیند که او را به مکانی برده که به نحوی با نبرد افسانه ای که آتیا را ویران کرد، آشنا می نماید. فری با همراهی تانتا سینتا (Tanta Cinta) و مجموعه ای از توانایی های جادویی تازه، باید پاسخ بسیاری از سوالات را کشف نموده و آتیا را یک بار دیگر نجات دهد.

در حالی که جزئیات داستانی هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارند، با این حال می توان گفت که تانتاها آنتاگونیست های اصلی بازی هستند و فری در مقابل این جادوگران قرار می گیرد. البته با وجود اینکه این گروه به عنوان شرورهای اصلی معرفی شده اند، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد این موضوع ممکن است کاملا درست نباشد. حتی این احتمال وجود دارد که بازیکنان بتوانند یکی از تانتاها را کنترل نمایند.

لازم به ذکر است که در اوایل این ماه، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به عنوان ناشر بازی تایید کرد که Forspoken با فروش ضعیف و کمتر از حد انتظار در کنار نقدهای نه چندان مثبت، به هیچ وجه این شرکت را راضی ننموده است و در نتیجه، استودیوی لومینوس با آن ادغام خواهد شد. البته باید گفت که بسیاری از دیگر آثار اسکوئر انیکس نیز اخیرا عملکرد خوبی نداشته اند که از بین آن ها می توان به Valkyrie Elysium ،Star Ocean: The Divine Force و Dragon Quest Treasures اشاره نمود.

بازی Forspoken در حال حاضر برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس است. بسته الحاقی In Tanta We Trust در 26 مه 2023 (5 خرداد 1402) عرضه خواهد شد و کسانی که نسخه دیجیتال دلوکس بازی را خریده باشند، در زمان عرضه به صورت رایگان به این بسته دسترسی خواهند داشت. قیمت این بسته الحاقی به صورت جداگانه همچنان اعلام نشده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2056

به "بسته الحاقی Forspoken خرداد ماه منتشر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی Forspoken خرداد ماه منتشر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید