برترین ایربادزهای بلوتوثی وان مور از 1 تا 2 میلیون (مرداد 1402)

به گزارش مجله فیروزی، وان مور، یک شرکت نوپای چینی تحت لیسانس شیائومی است که به صورت پیشرفته در زمینه تحقیق، توسعه و فراوری محصولات صوتی، نرم افزارهای هوشمند و گجت های پوشیدنی هوشمند فعالیت می نماید. این شرکت برای اینکه بتواند در بازار ایربادزها خود را به عنوان یک رقیب قدرتمند به سایر برندها معرفی کند، محصولاتی را عرضه نموده که از قابلیت های بسیار خوبی و پیشرفته ای بهره می برند و از نظر قیمتی هم نسبت به سایر برندهای مطرح موجود در بازار، بسیار مناسب هستند. در راهنمای خرید برترین ایربادزهای بلوتوثی وان مور با بودجه 1 تا 2 میلیون تومان، به معرفی و آنالیز 7 ایربادز باکیفیت و برتر وان مور در بازار خواهیم پرداخت تا با توجه به بودجه خود، ایده آل ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

برترین ایربادزهای بلوتوثی وان مور از 1 تا 2 میلیون (مرداد 1402)

هدست وان مور مدل EC302

مدل EC302، برترین ایرباد وان مور با بودجه 2 میلیون تومان در بازار است که نسبت به هزینه ای که برای خرید آن می پردازید، عملکرد بسیار خوبی دارد. این ایربادز با طراحی ارگونومیکی که دارد، به راحتی درون گوش کاربران قرار می گیرد. علاوه بر این، ساختار کاملا تو گوشی این محصول باعث ایزوله شدن صدا داخل گوش شده و به طور طبیعی نویزهای بیرون را تا حد زیادی حذف می نماید. پنل های این ایربادز وان مور همراه با سری های 45 درجه ساخته شده اند تا کاربران بتوانند در طول استفاده طولانی مدت به راحتی و بدون خستگی از آن ها بهره ببرند.

هر کدام از این گوشی ها تنها 4.5 گرم وزن داشته، بنابراین به هیچ عنوان در زمان استفاده احساس سنگینی روی گوش خود نخواهید داشت. وظیفه فراوری صدا در این ایربادز وان مور بر عهده یک درایور پویا 10 میلی متری و یک درایور آرمیچر متعادل بوده که این کار را نیز به خوبی انجام می دهند. این محصول از فناوری کدک aptX و AAC پشتیبانی می نماید و بعلاوه مجهز به چهار میکروفون نویز کنسلینگ است تا شما امکان مکالمه شفاف و بدون هیچ نویز را داشته باشید. این محصول در برابر عرق و رطوبت نیز مقاوم است.

این ایربادز از یک چیپ هوشمند بهره می برد که مصرف انرژی را بهینه می نماید. از لحاظ شارژدهی، این محصول یکی از برترین ایربادزهای وان مور با بودجه 1 تا 2 میلیون است و با یک بار شارژ قادر است تا 7.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. البته این مقدار با استفاده از کیس شارژ به حدود 30 ساعت نیز می رسد که بسیار عالی است. در شرح کیفیت صدای این ایربادز باید به نقش لوکا بیگناردی، استاد آهنگ ساز و برنده 4 جایزه گرمی مهندسی صدا، در کوک کردن صدای این محصول اشاره نمود.

هدفون بلوتوثی وان مور مدل NAS PistonBuds

NAS PistonBuds، که یکی دیگر از برترین ایربادزهای وان مور در بازه قیمتی 1 تا 2 میلیون تومان در بازار است، امکانات و قابلیت های مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اول از همه باید به طراحی به روزتر و بهینه سازی شده این محصول نسبت به محصول هم قیمت معرفی شده قبلی اشاره کنیم که ساقه های بلندتری دارد و درون گوش به خوبی می نشیند. بعلاوه اگر هنگام ورزش کردن نیز از این محصول بهره ببرید، به هیچ عنوان از روی گوش شما تکان نمی خورد.

ایربادز NAS PistonBuds وان مور تنها 4.2 گرم وزن دارد و در استفاده طولانی مدت برای گوش کاربران آزار دهنده نخواهد بود. بعلاوه وزن کیس شارژ آن نیز برابر با 43 گرم است که به راحتی می توانید آن را درون جیب خود حمل ونقل کنید. درایورهای استفاده شده در NAS PistonBuds قطری برابر با 7 میلی متر دارند، این قطر در کنار طراحی ارگونومیکی که برای این ایربادز در نظر گرفته شده، استفاده از آن را برای کاربر بسیار مناسب نموده است.

این محصول مجهز به گواهی IPX4 است و این یعنی شما به راحتی می توانید از این ایربادز در محیط های مرطوب و حتی در زیر باران بهره ببرید. توجه داشته باشید که این محصول به طور کامل ضد آب نیست و نمی توان آن را در آب غوطه ور کرد. این ایربادز وان مور به 4 میکروفون مجهز شده که هر کدام از آن ها، وظیفه شناسایی و تشخیص صداهای اضافی محیط را دارند تا کاربران مکالمات بسیار باکیفیتی را تجربه نمایند.

در کنار این قابلیت، از الگوریتم های DNN نیز استفاده شده تا شما تجربه کاربری بهتری با استفاده از این محصول داشته باشید. بعلاوه باید به پشتیبانی این ایربادز از تکنولوژی AAC و SBC به منظور شنیدن با کیفیت تر صدا نیز اشاره کنیم. کیس این ایربادز قادر است هدفون ها را 6 بار به طور کامل شارژ کند. در نهایت، شارژ شدن کیس این محصول نیز به حدود 2 ساعت زمان احتیاج دارد.

هدست بی سیم وان مور مدل FRD TWS PIDTONBUDS ECS30001T

هدست بی سیم وان مور مدل FRD TWS PIDTONBUDS ECS30001T، کیفیت بسیار خوبی دارد و به لطف طراحی دقیق و ارگونومیکی که دارد، کاملاً مناسب کاربرانی است که به مدت طولانی از ایربادزها درون گوش خود استفاده می نمایند. این محصول در فراوری صداهای زیر و صدا های فرکانس بالا عملکرد عالی از خود به نمایش می گذارد و لذت شنیدن موسیقی را برای شما به همراه می آورد. از طرفی دیگر به لطف استفاده از 4 میکروفون نویز کنسلینگ فعال، در هنگام مکالمات صدای شما به خوبی و با کمترین نویز ممکن به گوش کاربر طرف مقابل می رسد.

این محصول از گواهی ضد آب IPX4 پشتیبانی می نماید و در برابر پاشش آب مقاوم است، بنابراین به راحتی می توانید از آن برای ورزش کردن و دویدن در زیر باران بهره ببرید. این محصول که یکی از برترین ایربادزهای وان مور با بودجه 1 تا 2 میلیون تومان در بازار به شمار می رود، با الگوریتم DNN طراحی شده که صدای شما را در هنگام تماس تلفنی تشخیص می دهد و کیفیت آن را تقویت می نماید. نسخه بلوتوث این هدفون ورژن 5 است که دامنه بی سیم آن تا 10 متر اتصال سریع و پایدار را حتی در مکان هایی با تداخل سیگنال بالا تضمین می نماید.

عملکرد این محصول از لحاظ شارژدهی بسیار مناسب است و با یک بار شارژ می تواند به یاری کیسش تا 20 ساعت برای شما موسیقی پخش کند. بعلاوه با دو ساعت شارژ، کیس این ایربادز باکیفیت وان مور به طور کامل شارژ می گردد.

هدست گیمینگ وان مور مدل MAR PISTON TRUO BUDS HIFI

اگر از کاربران گیمر هستید و قصد خرید یکی از برترین ایربادزهای گیمینگ وان مور در بازه قیمتی 1 تا 2 میلیون تومان را دارید، مدل MAR PISTON TRUO BUDS HIFI انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول که از قابلیت های کاربرپسندی بهره می برد، طراحی بسیار ارگونومیکی دارد و همین عامل نیز موجب شده تا به راحتی درون گوش کاربران قرار بگیرد و در طولانی مدت آن ها را اذیت نکند. این هدفون بی سیم از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند استفاده می نماید و به هیچ عنوان قطعی ندارد.

وزن این محصول همراه با کیس شارژش حدود 42 گرم است و از چهار میکروفون نویز کنسلینگ بسیار باکیفیت نیز برای مکالمه بهره می برد. علاوه بر این، باید به الگوریتم DNN این ایربادز اشاره کنیم که در هنگام بازی کردن، صدای کاربران را در مکالمات تشخیص داده و کیفیت آن را بهبود می بخشد. ایربادز MAR PISTON TRUO در برابر رطوبت و عرق نیز مقاوم است و بنابراین می توان از این محصول علاوه بر گیمینگ، هنگام ورزش کردن نیز بدون هیچ مسئله ای استفاده کرد.

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی این محصول به ویژه برای گیمرها، حالت Low latency است که در حین انجام بازی های آنلاین، تأخیر بلوتوث را به حداقل می رساند تا تجربه گیمینگ بسیار خوبی داشته باشید. وان مور در این محصول از درایورهای 7 میلی متری استفاده نموده تا صدایی بسیار شفاف و باکیفیت را به گوش کاربران برسانند. شارژدهی این ایربادز گیمینگ به یاری کیسش در حدود 20 ساعت است و باید حدود دو ساعت برای شارژ شدن مجدد کیسش منتظر بمانید.

هندزفری بی سیم وان مور مدل BEH World Premiere ComfoBuds 2 5.2 ES303

ComfoBuds 2، یک ایربادز بسیار باکیفیت و پرامکانات از برند وان مور است که از لحاظ طراحی با سایر محصولات معرفی شده فرق دارد. این ایربادز وان مور ساقه های بسیار بلندی دارد که به خوبی بیرون گوش کاربر قرار می گیرد و سری سیلیکونی آن نیز به خوبی با طراحی درونی گوش چفت می گردد. بنابراین برای استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان آزار دهنده نخواهد بود. وان مور برای فراوری این محصول از پلاستیک ABS استفاده نموده که در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها به خوبی مقاوم است و کاربران نگرانی از این بابت نخواهند داشت.

ComfoBuds 2 که یکی از برترین ایربادزهای وان مور در رنج قیمتی 1 تا 2 میلیون تومان است، در برابر رطوبت و عرق نیز مقاومت دارد و برای ورزش کردن، گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. این محصول با تمامی سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری دارد و با استفاده از فناوری بلوتوث 5.2 به صورت بی سیم به آن ها متصل می گردد. این نسخه از بلوتوث تا شعاع 10 متری را به راحتی پوشش داده و آزادی عمل زیادی را حین مکالمه یا گوش دادن به موسیقی در دسترس کاربران قرار می دهد.

یک جفت درایور قدرتمند با میزان 13.4 میلی متر در این محصول، وظیفه فراوری صدا را بر عهده دارد که این کار را به برترین شکل ممکن انجام می دهند و انواع موسیقی و محتوای صوتی را با کیفیتی عالی و بیسی عمیق پخش می نماید. بعلاوه باید به پشتیبانی این ایربادز از فرمت AAC نیز اشاره کنیم که صدایی بدون نویز و با وضوح بالا را به گوش کاربران می رساند. روی بدنه این ایربادز، پنل های لمسی تعبیه شده که به کاربران امکان می دهند پخش موسیقی، مقدار صدا و تماس های ورودی را تنها با یک لمس ساده کنترل نمایند.

ComfoBuds 2 بعلاوه از سنسورهای شناسایی شرایط ایربادز بهره می برد که به لطف آن ها موسیقی به طور اتوماتیک پخش می گردد و در صورت برداشتن ایربادز از روی گوش، به طور اتوماتیک متوقف خواهد شد. یک میکروفون نویز کنسلینگ در این محصول تعبیه شده که عملکرد بسیار خوبی دارد و صدای شما را با نویز حداقلی محیط به گوش کاربر طرف مقابل می رساند. این ایربادز و کیس شارژش به ترتیب مجهز به باتری با ظرفیت 43 و 410 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ به طور کامل 24 ساعت زمان استفاده را به شما ارائه می دهد.

بعلاوه برای شارژ شدن کیس و خود ایربادها به حدود 80 و 40 دقیقه زمان احتیاج دارید. از دیگر قابلیت های پیشرفته این محصول می توان به امکان استفاده 180 دقیقه ای تنها با 15 دقیقه شارژ، قابلیت Gaming Mode برای کاهش تأخیر صدا، اکولایزر 12 حالته، امکانات نرم افزاری اپلیکیشن اختصاصی 1MORE MUSIC APP برای تنظیم و شخصی سازی صدا و پشتیبانی از محتوای Hi-Res اشاره نمود.

هدفون بلوتوثی وان مور مدل AKB air 2se EAR BUDS NEW

کاربران با بودجه 1 تا 2 میلیون تومان می توانند مدل AKB air 2se EAR BUDS NEW را، به عنوان یکی از برترین ایربادزهای وان مور در بازار برای خرید در نظر بگیرند. این محصول ایربادهایی با ساقه بلند دارد که به شکل مناسبی از روی گوش به بیرون آویزان می شوند و برخلاف ظاهر غلط اندازش به خوبی درون گوش قرار می گیرند. بنابراین برای ورزش کردن و دویدن نیز گزینه مناسبی به شمار می رود.

وزن هر کدام از ایربادها تقریباً برابر با 4.7 گرم است که موجب می گردد هنگامی که به مدت طولانی از این محصول بهره می برید، برای شما خستگی به همراه نداشته باشد. روی کیس شارژ این محصول یک نشانگر LED تعبیه شده که مقدار شارژدهی کیس را به کاربران اطلاع می دهد. این ایربادز با تمامی گوشی های با سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید.

بعلاوه باید به برد حدود 10 متری این محصول نیز اشاره کنیم. این ایربادز وان مور در برابر عرق و رطوبت کردن مقاوم است و از میکروفون دوگانه برای فناوری حذف نویز محیطی نیز بهره می برد. وظیفه فراوری صدا در این محصول بر عهده دو درایور 14/2 میلی متر قدرتمند است که عملکرد بسیار خوبی دارند و صدا را با بالاترین کیفیت به گوش کاربران می رساند. این ایربادز از سنسورهای شناسایی شرایط ایربادز بهره می برد که به لطف آن ها موسیقی به طور اتوماتیک پخش می گردد و در صورت برداشتن ایربادز از روی گوش، به طور اتوماتیک متوقف خواهد شد.

فرمان پذیری لمسی گوشی های این ایربادز یاری می نماید تا برای رد کردن موزیک، پاسخ دادن به تماس و موارد دیگر به راحتی با یک لمس کار انجام گردد. به لطف پشتیبانی این محصول از تکنولوژی Beamforming، صداهای مزاحم محیط در مکالمات تلفنی انتقال پیدا نخواهد کرد. AKB air 2se شارژدهی حدود 20 ساعته را به کاربران ارائه می دهد و برای شارژ شدن کامل کیسش نیز به 1.5 ساعت زمان احتیاج دارد.

هدفون بی سیم وان مور مدل Piston Buds

در نهایت می پردازیم به آنالیز و معرفی ایربادز باکیفیت وان مور مدل Piston Buds که از لحاظ قیمتی، نسبت به سایر محصولات معرفی شده مقرون به صرفه تر است و حدود 71 درصد از خریدارانش، خرید این محصول را به سایر کاربران خبرنگاران پیشنهاد نموده اند. این ایربادز وان مور کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و بدنه فراوری شده از جنس پلاستیک ABS آن، به خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها از خود مقاومت نشان می دهد.

Piston Buds طراحی زیبا، مینیمال، جمع وجور و ارگونومیکی دارد. ابعاد این محصول، 25.7 در 36.8 در 70.6 میلی متر است و سنگینی وزن آن نیز به حدود 43 گرم می رسد. این محصول از استاندارد گواهینامه IPX4 پشتیبانی می نماید و در برابر پاشش قطرات آب، رطوبت و عرق مقاوم است. بنابراین شما به راحتی می توانید از این ایربادز در هنگام ورزش کردن نیز بهره ببرید. به همراه این محصول سری های سیلیکونی متفاوتی به شما عرضه می گردد که با توجه به میزان گوش خود می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید.

دو درایور 7 میلی متری در این محصول وظیفه فراوری صدا را بر عهده دارند که به خوبی از پس انجام این کار بر می آیند و صدایی شفاف را به گوش کاربران می رسانند. این ایربادز فاقد نویز کنسلینگ فعال است و اگر به قصد انجام مکالمات تمایل به خرید این محصول پیدا نموده اید، شاید خیلی برای شما مناسب نباشد. Piston Buds از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی نموده و قادر است تا حداکثر 10 متر از منبع اتصال بدون هیچ مسئله ای به انجام وظیفه بپردازد.

وان مور یک کیس با ظرفیت 535 میلی آمپر ساعتی برای این محصول در نظر گرفته که قادر است تا 20 ساعت کاربران را همراهی کند. شارژ شدن کامل ایربادها حدود 1 و نیم ساعت و شارژ شدن کامل کیس نیز حدود 2 ساعت به زمان احتیاج دارد. روی بدنه این ایربادز، پنل های لمسی تعبیه شده که به کاربران امکان می دهند پخش موسیقی، مقدار صدا و تماس های ورودی را تنها با یک لمس ساده کنترل نمایند. این ایربادز با تمامی گوشی های با سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید.

سخن پایانی

ایربادزهای وان مور، محصولاتی پرامکانات و باکیفیت برای کاربرانی هستند که روزانه احتیاج به پاسخگویی تعداد زیادی تماس تلفنی دارند و بعلاوه برای عاشقان موسیقی نیز گجتی ایده آل به شمار می روند. در راهنمای خرید برترین ایربادزهای وان مور با بودجه 1 تا 2 میلیون تومان خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 7 محصول باکیفیت و برتر از این برند نوپای چینی پرداختیم تا اگر قصد خرید محصولات این شرکت را دارید، خیلی ساده و آسان به لیستی از برترین ها دسترسی پیدا کنید.

شما تجربه استفاده از کدام محصول معرفی شده را دارید؟ به نظر شما کدام یک از این ایربادزهای وان مور ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2107

به "برترین ایربادزهای بلوتوثی وان مور از 1 تا 2 میلیون (مرداد 1402)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ایربادزهای بلوتوثی وان مور از 1 تا 2 میلیون (مرداد 1402)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید