بوستان آب و آتش دارای گذر گردشگری شد

به گزارش مجله فیروزی، گذر گردشگری آب و آتش در هفته تهران و با حضور اعضای شورای شهر، رییس جامعه تورگردانان ایران، رییس جامعه هتلداران کشور، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد و فعالان حوزه گردشگری؛12 مهرماه افتتاح شد.

بوستان آب و آتش دارای گذر گردشگری شد

از سفر با هزینه سفر به پاتایا در سال 1400 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسن خلیل آبادی، رئیس کمیته جهانگردی شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم با اشاره به توسعه جهانگردی شهری گفت: معتقدم با تمام سختی ها و موانعی که سر راه حوزه جهانگردی وجود دارد باید روی پای خود بایستیم و جهانگردی در کشور خصوصاً در کلان شهر تهران باید حرف اول را بزند چراکه این کشور سرشار از تاریخ، فرهنگ و تمدن است و پتانسیل آن را دارد که تمام حوزه های جهانگردی را در آن فعال کنیم و توسعه دهیم.

در ادامه احمد مسجدجامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز تهران را حائز ظرفیت های بسیار برای تبدیل شدن به مقصد جهانگردی دانست و گفت: اراضی عباس آباد و سایر مراکز تفریحی و جهانگردی تهران به همراه موزه ها و… می تواند مقصدی ایده آل برای جهانگردان داخلی و خارجی باشد و مجموعه مدیریت شهری در کنار سایر نهاد های مرتبط باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

ابراهیم پورفرج، رئیس جامعه تورگردانان ایران منطقه فرهنگی و جهانگردی عباس آباد را یک منطقه با پتانسیل بالا برای جذب جهانگرد دانست و تاکید نمود: وجود چنین مناطق جهانگردی علاوه بر اینکه می تواند محیطی برای جهانگردی شهروندان تهرانی و جهانگردان ایرانی باشد می تواند منطقه جذاب برای گردشگر ها نیز بوده و کاری کند تا این جهانگردان تهران را تنها محلی برای گذر ندانسته و چند روزی را در پایتخت بمانند. پل طبیعت از جمله جاذبه هایی است که جهانگرد خارجی کنجکاو خواهد بود تا آن را از نزدیک ببیند.

در این مراسم سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد ضمن خیرمقدم به حاضران، افتتاح گذر جهانگردی آب و آتش را یکی از قطعات پازل جهانگردی شهری در کلان شهر تهران دانست که می تواند به توسعه جهانگردی با موضوع صنایع دستی و سوغات یاری کند. وی اضافه نمود: وجود بخش های مختلف فرهنگی، تفریحی، جهانگردی، علمی و… در مجموعه اراضی عباس آباد توانسته است تا حد بسیاری، ضعف فقدان فضا های عمومی برای خانواده ها در تهران را پوشش دهد.

گذر آب و آتش به وسعت 3600 متر و 40 غرفه بوده و به منظور ارائه خدمات در حوزه صنایع دستی و صنایع خلاق طراحی و از 12 مهرماه پس از افتتاح آماده خدمت رسانی به مردم شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1068

به "بوستان آب و آتش دارای گذر گردشگری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستان آب و آتش دارای گذر گردشگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید