بوشهر، کمالوند: ضعیف ترین بازی خود را مقابل نساجی انجام دادیم، تماشاگران تأثیرگذارترین عامل در نباختن ما بودند

به گزارش مجله فیروزی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم حضور تماشاگران را مهمترین عامل در فرار تیمش از یک شکست خانگی دانست.

بوشهر، کمالوند: ضعیف ترین بازی خود را مقابل نساجی انجام دادیم، تماشاگران تأثیرگذارترین عامل در نباختن ما بودند

به گزارش خبرنگاران از جم، فراز کمالوند پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: از تمام طرفداران مان که تا دقیقه 95 دست از حمایت تیم خود برنداشتند و در تساوی بازی امروز، تأثیرگذارترین عامل بودند، تشکر می کنم. امروز ضعیف ترین بازی ما در پنج هفته گذشته بود و نمی دانم چرا بعضی از بازیکنان ما امروز واقعاً بد بودند.

وی با بیان اینکه بازیکنانش کیفیت ضعیفی در این مسابقه از خود نشان دادند، توضیح داد: ما مستحق برد نبودیم و باید آن را آنالیز کنیم. در روزهای آینده تمرینات مستمری برای بازی با تراکتور خواهیم داشت و کوشش می کنیم تمام توان خود را بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه اُفت بدنی شاگردانش یکی از مسائل امروز پارس بود، اعلام کرد: در دقایق 50 تا 70 که احتیاج به حمله همه جانبه داشتیم، خوب نبودیم. بازیکنان ما 15 دقیقه آخر به خود آمدند و فکر می کنم دو تیم مستحق یک امتیاز بودند. شاید اگر توپ گرامی وارد دروازه نساجی می شد و ما از حریف پیش می افتادیم، کارمان آسان تر می شد. تنها مزیت بازی امروز این بود که دو بار بازی باخته را مساوی کردیم. قطعاً کوشش می کنیم این نتیجه را جبران کنیم.

کمالوند در واکنش به نقدها اجرا شده از رضا خالقی فر گفت: امروز روز خوب ما نبود و پنج شش بازیکن ما ضعیف بازی کردند. خالقی فر 20 روز مصدوم بود و اولین بازی پس از مصدومیت، کیفیت بازی بازیکن کامل نیست. در دقیقه 95 هم بهترین موقعیت را از دست دادیم، اما کوشش می کنیم شرایط را برگردانیم.

وی درمورد نقدها اجرا شده از ایمان باصفا و از دست رفتن یک تعویض با ورود او به زمین اعلام کرد: ایمان یکی از بازیکنانی بود که عملکرد خوبی نداشت. توقع داشتیم که عملکرد تیم با تعویض بهتر گردد، اما این اتفاق رخ نداد و خراب تر هم شد. جذابیت فوتبال به غیرقابل پیش بینی بودن آن است. امروز در دو جای کار ما مشکل ایجاد شد. یکی مصدومیت بدموقع نوری بود که باعث شد یک تعویض مان بسوزد. دیگری اینکه اگر از حریف جلو می افتادیم، شرایط ما بهتر می شد. امروز اُفت بدنی داشتیم که دلیل آن را نمی دانم و باید دلایل این موضوع را آنالیز کنیم.

سرمربی پارس جنوبی درمورد اینکه مدافعان این تیم بیشتر از مهاجمان گلزنی نموده اند، گفت: ما در دو بازی، پنج گل زده ایم که این خوب است. گل اول ما کاملاً مدرسه ای بود. محمد ابراهیمی سانتر کرد و نوری از پشت مهاجمان جلو آمد و گل زد. خط حمله ما انتظارات را برآورده ننموده است. انتظاراتم از آنها خیلی بیشتر بود. شاید اگر مهاجمان ما در بازی های اخیر خوب کار می کردند، چند رتبه در جدول بالاتر بودیم.

کمالوند در خصوص اینکه پارس جنوبی تاکنون شش گل زده و شش گل خورده است، گفت: بازی 2 - 2 از تساوی بدون گل زیباتر است. زمانی که به جم آمدم، خبرنگاران گفتند که تیم دفاعی بازی نکند که حق داشتند. ما باید مسائل دفاع مان را کم کنیم و کاری کنیم پای مهاجمان به گلزنی باز گردد. امروز پوریا آریاکیا هم باید یک گل می زد که توپش میلیمتری از کنار دروازه رد شد. ابراهیمی هم می توانست گلزنی کند و برنده باشیم، اما اگر می بردیم هم این حرف ها را می زدم، چون از عملکرد بازیکنانم راضی نبودم.

وی درمورد دیدار روز دوشنبه تیمش در چارچوب مرحله سوم جام حذفی توضیح داد: در این مسابقه به 9-8 بازیکن استراحت می دهم و بیشتر بازیکنان جوان تیم به میدان می روند که این دو دلیل دارد. یکی اینکه می خواهیم سایر بازیکنان ما هم بیشتر بازی نمایند. همچنین با توجه به اینکه دیدار بعدی ما در لیگ برتر مقابل تراکتور به بازی با ذوب آهن نزدیک است، این تصمیم را گرفتیم. دیگر بازیکنان از جمله نیما انتظاری و مسعود پورمحمد که در تیم ما حضور دارند، باید خودشان را ثابت نمایند تا اگر به آنها احتیاج داشتیم، در شرایط مسابقه باشند.

سرمربی پارس جنوبی با بیان اینکه بیشتر برنامه اش برای این تیم برای بازی های لیگ برتر است، اعلام کرد: من اهل دروغ نیستم و صادقانه پاسخ می دهم. تیم ما اینقدر نیرو ندارد که به صورت همزمان در لیگ برتر و جام حذفی باشد. امروز آمادگی جسمانی بازیکنان خیلی خوب نبود و اگر روز دوشنبه هم روی آنها فشار بیاوریم، شاید بازی روز آدینه برابر تراکتور هم خراب گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 287

به "بوشهر، کمالوند: ضعیف ترین بازی خود را مقابل نساجی انجام دادیم، تماشاگران تأثیرگذارترین عامل در نباختن ما بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر، کمالوند: ضعیف ترین بازی خود را مقابل نساجی انجام دادیم، تماشاگران تأثیرگذارترین عامل در نباختن ما بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید