تارتار: 10 پیروزی تیم ملی، جای انتقاد از اسکوچیچ باقی نمی گذارد، همه رقبا از نام پرسولیس می ترسند

به گزارش مجله فیروزی، بازیکن سال های گذشته پرسپولیس معتقد است رقبای این تیم از سرخپوشان می ترسند.

تارتار: 10 پیروزی تیم ملی، جای انتقاد از اسکوچیچ باقی نمی گذارد، همه رقبا از نام پرسولیس می ترسند

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار درباره امروز (سه شنبه) تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: با توجه به بازی حساسی که با کره داریم، انتقاد را کنار می گذاریم و البته 10 پیروزی اسکوچیچ، جای انتقاد باقی نمی گذارد. نسبت به ملاقاتهای گذشته کار سختی داریم و کره همواره رقیبی سرسخت بوده است. اسکوچیچ و تیم ملی محک جدی تری می خورند، اما اگر باهوش و متمرکز باشیم، کره جنوبی هم نمی تواند حریف سرسختی برای ایران باشد. اسکوچیچ وقت زیادی برای بررسی رقبا می گذارد و فکر می کنم می توانیم از این بازی، سربلند بیرون بیاییم.

وی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس برای ملاقات مقابل الهلال عربستان گفت: پرسپولیس در سال های گذشته، شرایط بسیار خوبی را دنبال می نماید و انسجام خیلی خوبی داشته است. تیم با کادر ایرانی خود، دو سال است که جام را حفظ نموده و معتقدم پرسپولیس از الهلال تیم تر است. الهلال را تیمی خوب و قدرتمند می بینم، اما غیرت مثال زدنی ایرانی ها همواره به انسجام تیم یاری می نماید تا از سد الهلال بگذریم.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به فاصله به جامانده تا آغاز لیگ برتر توضیح داد: تنها مسئله ای که می تواند ما را آزار دهد، این است که پرسپولیس ملاقات رسمی نداشته است. با این حال تیم بازی های بسیار سنگین و خوبی داشته که برترینِ آنها مقابل سپاهان بود. ما با سپاهان بازی کردیم و این تیم بسیار قدرتمند است. خدا را شکر با پیروزی مقابل سپاهان، بازیکنان پرسپولیس با روحیه مناسبی به مصاف الهلال می فرایند. رقیب بازیکنان باکیفیت و گرانقیمتی دارد که هر لحظه می توانند نتیجه را تغییر بدهند. همه رقبا از نام پرسولیس می ترسند که این موضوع، کفه ترازو را به سود پرسپولیس سنگین می نماید.

تارتار که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت وگو می کرد، راجع به شرایط ذوب آهن اصفهان اسم کرد: تغییرات خیلی زیادی داشتیم و لازم بود تیم را خیلی محک بزنیم. به همین دلیل، بیشترین ملاقاتهای تدارکاتی را داشتیم. با همکاران تصمیم گرفتیم آزمون و خطاهای خود را قبل از آغاز فصل داشته باشیم تا آنها را رفع کنیم. از لحاظ تاکتیکی شرایط بدی نداریم و ذوب آهن تغییرات زیادی داشته است. طرفداران باید شکیبا باشند، اما قول می دهم با تمام وجود در خدمت تیم هستیم و شبانه روز خود را گذاشتیم تا قوی تر از گذشته باشیم.

وی درباره ممنوعیت فعالیت مربیان لیگ در ادامه فصل، در صورت جدایی از تیم خود اعلام کرد: تمرکز من روی ذوب آهن بوده و از جزئیات قانون اطلاع ندارم. یک زمان مربی تیمش را دور می زند؛ زمانی هم یک باشگاه تصمیم می گیرد مربی خود را کنار بگذارد. به نظرم این قانون منصفانه نیست. اگر یک مربی به دلایل مختلف از جمله نتایج تیم، از باشگاهی کنار گذاشته گردد، (قانون در این بخش) منصفانه نیست. در سال های گذشته اما زمانی که مربیان پیشنهاد بهتری می گرفتند، تیم قبلی را رها می کردند و آن را با هر کلکی دور می زدند. از این بابت با قانون فوق موافق هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1665

به "تارتار: 10 پیروزی تیم ملی، جای انتقاد از اسکوچیچ باقی نمی گذارد، همه رقبا از نام پرسولیس می ترسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: 10 پیروزی تیم ملی، جای انتقاد از اسکوچیچ باقی نمی گذارد، همه رقبا از نام پرسولیس می ترسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید