تخصیص یاری بلاعوض برای مرمت حمام تاریخی مرزبانی بانه

به گزارش مجله فیروزی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه از تخصیص یاری های فنی و بلاعوض به مالکان حمام تاریخی مرزبانی این شهرستان اطلاع داد.

تخصیص یاری بلاعوض برای مرمت حمام تاریخی مرزبانی بانه

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، سعدالله رحیمی خواه در این خصوص اضافه نمود: در امسال در قالب یک تفاهم نامه مشترک، مبلغ 500 میلیون ریال به حساب نماینده مالکان مشاعی حمام تاریخی مرزبانی شهرستان بانه به منظور آغاز عملیات مرمت و بازسازی حمام مذکور واریز شد.

او با اعلام اینکه عملیات مرمت و بازسازی حمام مذکور با حضور کارشناسان فنی حوزه حفظ و احیای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان انجام خواهد شد، گفت: اداره میراث فرهنگی شهرستان بانه مصمم است در صورت تخصیص اعتبار بیشتر در سطح ملی و منطقه ای برای ادامه عملیات فنی مرمت و بازسازی این بنای تاریخی و ملی ارزشمند، در آینده ای نزدیک این اثر را با کاربردی جدید به مرحله تکمیل و بهره برداری برساند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه ضمن قدردانی از همکاری مالکین این اثر تاریخی گفت: شهرستان بانه به واسطه هم جواری با کشور عراق، بیش از پیش نیازمند توسعه زیرساخت ها به ویژه در حوزه گردشگری است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 750

به "تخصیص یاری بلاعوض برای مرمت حمام تاریخی مرزبانی بانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص یاری بلاعوض برای مرمت حمام تاریخی مرزبانی بانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید