تولید نرم افزار سامان دهنده ضعف و قوت خط تولید

به گزارش مجله فیروزی، تهران (پانا) - یک شرکت دانش بنیان با تولید یک نرم افزار پروژه محور، اتلاف خط تولید را به شکل محسوسی کاهش می دهد و نقاط ضعف و قوت خط را مشخص می کند.

تولید نرم افزار سامان دهنده ضعف و قوت خط تولید

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی موسوی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان، با اشاره به اینکه این شرکت به صورت عمومی در حوزه تولید نرم افزارهای تخصصی کار می نماید، افزود: بر همین اساس ما نیازهای فناورانه شرکت های معتبر صنعتی، تولیدی و خدماتی را رصد و تلاش کردیم تا نمونه های بسیار با کیفیت ایرانی را جایگزین رقبای نرم افزاری خارجی کنیم. بنابراین محصول فناورانه نرم افزار مونیتورینگ سیستم را تولید کردیم.

به گفته وی، این نرم افزار تمام خط تولید و فرایندهای مرتبط با تولید را کنترل می کند، سپس گزارش ها و تحلیل های خود را در مورد خط تولید ارائه می دهد.

موسوی افزود: بدیهی است که این گزارش ها، پروژه محور هستند و این نرم افزار به مدیران کمک می نماید تا اشراف بسیار بهتری به خطوط تولید خود داشته و نقاط قوت و ضعف آن را معین کنند.

وی ضمن تاکید بر گزارش دهی صحیح توسط نرم افزار، اظهار کرد: برای نمونه ممکن است خط تولید با اتلاف مواد اولیه روبه رو باشد یا آنکه روش های بسیار بهتری برای تولید بهینه، وجود داشته باشد، بنابراین این نرم افزار به تولید کننده کمک می نماید تا به سوی بهینه تر شدن محصول خود گام بردارد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، گفت: این نرم افزار حداقل 50 درصد از نمونه مشابه خارجی ارزان تر است و برای صنایع مختلف به ویژه صنایع بزرگی مانند کشتی سازی یا واحدهای بزرگ صنعتی قابل کاربرد است.

وی همچنین نرم افزار ارزیابی عملکرد و نرم افزار کاربردی برای انجام نظرسنجی تولید را از دیگر تولیدات این شرکت دانش بنیان نام برد و گفت: این محصولات به مدیران شرکت ها و سازمان ها کمک می نماید تا عملکرد کارکنان و همچنین تولیدات خود را ارزیابی کنند و مدیریت بهتری نسبت به منابع انسانی و همچنین محصولات خود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1504

به "تولید نرم افزار سامان دهنده ضعف و قوت خط تولید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید نرم افزار سامان دهنده ضعف و قوت خط تولید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید