ثبت نام 60 شرکت در چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا، هندی ها در راستا ایران

به گزارش مجله فیروزی، رضا امیدی رییس چهارمین نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به ثبت نام 60 شرکت در نمایشگاه گفت: تقریبا 50 درصد فضای اختصاص یافته به نمایشگاه تکمیل شده اما به دلیل محدودیت های کرونایی ثبت نام همچنان در حال اجرا است و تا آخر اردیبهشت ادامه دارد.

ثبت نام 60 شرکت در چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا، هندی ها در راستا ایران

وی اضافه نمود: ظرفیت سالن 35 که اصلی ترین سالن نمایشگاه است اکنون تکمیل شده و سالن های دیگر نیز در دست جانمایی است و امیدواریم از نظر متراژ و تعداد رشد قابل توجهی نسبت به سال های قبل داشته باشیم.

امیدی با بیان اینکه امیدواریم شرایط کرونا در اردیبهشت ماه تثبیت و بهبود داشته باشد، مطرح نمود: در این صورت می توانیم مشارکت کننده خارجی هم داشته باشیم و در این زمینه با فعالان حوزه کاغذ و مقوای هندوستان برای حضور در نمایشگاه و ارایه توانمندی ها و محصولات جدید رایزنی خوبی داشته ایم.

وی یادآور شد: حضور فعالان حوزه کاغذ و مقوای هندوستان از نظر مشارکت کننده و هیئت تجاری می تواند شرایط مناسبی برای نمایشگاه به همراه داشته باشد ولی منوط به تثبیت کرونا است.

امیدی در ادامه همچنین درباره برگزاری دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی نیز شرح داد: قرار بود همایش نیمه اول اردیبهشت برگزار گردد که متاسفانه تا رفع شدن محدودیت های کرونایی به تعویق افتاده است اما کوشش می کنیم قبل از نمایشگاه یا در دوران برگزاری آن، همایش را نیز برگزار کنیم.

چهارمین نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا 30 خرداد تا 2 تیر ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1449

به "ثبت نام 60 شرکت در چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا، هندی ها در راستا ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 60 شرکت در چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا، هندی ها در راستا ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید