جدال 8 تیم آسیایی برای سرگروهی در تبریز

به گزارش مجله فیروزی، 8 تیم فوتسال آسیا برای سرگروهی امروز در تبریز به مصاف هم می روند.

جدال 8 تیم آسیایی برای سرگروهی در تبریز

به گزارش خبرنگاران از تبریز، در آخرین روز دور مقدماتی مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا در تبریز، 8 تیم برای سرگروهی امروز به مصاف هم می روند.

در اولین بازی ساعت 12 تیم های عراق و اندونزی برابر هم قرار می گیرند. هر 2 تیم برابر چین تایپه به رجحان رسیده و تفاضل گل به سود تیم اندونزی است تا این تیم با یک تساوی سرگروه این مسابقات گردد. عراق هم نایب قهرمان دوره گذشته است و در کوشش خواهد بود به عنوان تیم اول به دور بعدی صعود کند. خصوصاً اینکه تیم دوم این گروه باید به مصاف ژاپن رود که حریف سرسختی نسبت به ویتنام است.

در بازی دوم ساعت 14:30 دقیقه ژاپن به مصاف تیم ویتنام می رود. ژاپنی ها با نتیجه 3 بر 1 تاجیکستان را شکست داده بودند، اما ویتنامی ها 2 بر یک برابر تاجیک ها به رجحان رسیده و با تفاضل یک گل کمتر نسبت به ژاپن در رده دوم جدول هستند.

هر چند تساوی تیم ژاپن را صدرنشین می نماید، اما معین است که ژاپنی ها برای حفظ اعتبار خود در فوتسال آسیا به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

ساعت 17 یکی از حساس ترین بازی های دور مقدماتی بین تایلند و لبنان برگزار می گردد. هر 2 تیم برابر قرقیزستان به پیروزی رسیده بودند که تایلند با تفاضل گل بهتر در رده اول واقع شده است و برای صدرنشینی تنها به یک تساوی احتیاج دارد.

اما قطع به یقین 2 تیم صعودکننده این گروه در بازی رو در رو به دنبال پیروزی و صدرنشینی هستند، زیرا می دانند تیم دوم گروه در مرحله حذفی باید به مصاف ایران رود و شانسی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات نخواهد داشت.

در آخرین بازی دور مقدماتی عصر امروز و در ساعت 19:30 دقیقه تیم ایران به مصاف افغانستان می رود. کسی پیش از این بازی تصور نمی کرد که افغانستان نتیجه ای بهتر از ایران در برابر هنگ کنگ کسب نموده و ایران میزبان برای صدرنشینی احتیاج به رجحان برابر افغانستان داشته باشد.

قطعاً ایران میزبان نه تنها به دنبال سرگروهی بوده بلکه شانس اول قهرمانی این مسابقات است و برای پیروزی پر گل به مصاف افغانستان امروز وارد میدان می گردد.

تیم فوتسال زیر 20 سال ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت هاست.

20/60017/س

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 156

به "جدال 8 تیم آسیایی برای سرگروهی در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال 8 تیم آسیایی برای سرگروهی در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید