درگذشت پزشک فیفا در پی هجوم طرفداران خشمگین نیجریه به زمین

به گزارش مجله فیروزی، یک پزشک فدراسیون جهانی فوتبال در جریان هجوم طرفداران خشمگین نیجریه به زمین به خاطر ناکامی تیم شان در صعود به جام جهانی 2022، درگذشت.

درگذشت پزشک فیفا در پی هجوم طرفداران خشمگین نیجریه به زمین

به گزارش خبرنگاران، در پی تساوی خانگی یک - یک شب گذشته (سه شنبه) تیم ملی فوتبال نیجریه مقابل غنا در ملاقات برگشت از دور سرانجامی مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آفریقا، که به خاطر گل خورده در خانه خود از صعود به بیست ودومین دوره جام جهانی بازماند، طرفداران خشمگین نیجریه پس از به صدا در آمدن سوت سرانجام بازی با هجوم به زمین آغاز به تخریب هر آنچه که در زمین بود، نموده و اغتشاشگری کردند که در نهایت با دخالت پلیس این قائله انتها یافت، اما این داستان سرانجام خوشی نداشت.

در میان اغتشاشات طرفداران نیجریه، یک پزشک فیفا جان خود را از دست داد. هنوز تعیین نیست که دلیل مرگ دکتر ژوزف کابونگو پزشک زامبیایی که در این بازی به عنوان افسر دوپینگ ایفای نقش می کرد، چه بوده است. فدراسیون فوتبال زامبیا امروز با انتشار بیانیه ای از درگذشت این پزشک در حین انجام مأموریتش اطلاع داد.

اندرو کامانگا رئیس فدراسیون زامبیا در این خصوص گفت: هنوز خیلی زود است که در خصوص دلیل مرگ دکتر ژوزف کابونگو صحبت کنیم، اما منتظر گزارش کامل کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در خصوص آنچه دقیقاً اتفاق افتاده است، خواهیم بود. او یکی از اعضای فداکار و محبوب جامعه فوتبال ما بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1893

به "درگذشت پزشک فیفا در پی هجوم طرفداران خشمگین نیجریه به زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگذشت پزشک فیفا در پی هجوم طرفداران خشمگین نیجریه به زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید