قول هایی برای ملاقات با تیم ملی بسکتبال داده شده اما نهایی نیست

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، مهران شاهین در جریان تمرینات امروز سه شنبه تیم ملی بسکتبال که در تالار بسکتبال آزادی برگزار گردید در خصوص شرایط این تیم و بازیکنانش برای حضور در انتخابی کاپ آسیا شرح داد.

قول هایی برای ملاقات با تیم ملی بسکتبال داده شده اما نهایی نیست

وی با اشاره به اینکه بعضی اردونشینان تیم ملی بسکتبال دیرتر از دیگر بازیکنان به تمرینات اضافه شدند، گفت: دلیل اضافه شدن با تاخیر بعضی بازیکنان حضورشان در خارج از کشور و فرایند واکسیناسیون آنها بود. البته از شنبه با ترکیب کامل تمرینات مان را دنبال می کنیم. همزمان حامد حدادی در حال درمان است، شرایط کلی او بهتر شده است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه تیمش 17 یا 18 خردادماه به اردن اعزام می گردد تا در چارچوب پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا با عربستان و قطر ملاقات کند، گفت: البته هنوز در خصوص برنامه بعد از مسابقات اردن و اینکه از آنجا راهی ژاپن شویم یا به ایران بازگردیم، تصمیم نهایی گرفته نشده است.

شاهین طبع در خصوص ملاقاتهای تدارکاتی پیش بینی شده برای تیم ملی بسکتبال پیش از المپیک توکیو یادآور شد: تیم هایی که با آنها در ارتباط هستیم هنوز شرایط شان نهایی نشده است اما برای انجام ملاقات محبت آمیز بعد از تعیین شدن شرایط شان قول داده اند. بعلاوه از چند تیم دعوت نموده ایم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در فاصله به جای مانده تا المپیک شرایط ملاقاتهای تدارکاتی تعیین گردد، در خصوص دعوت از پویان جلال پور بازیکن نو دورگه به اردوی تیم ملی بسکتبال گفت: یک پکیج از بازیکنان مختلف داریم، برای هر دوره مسابقات نفراتی دعوت می شوند. این بازیکن هم به بسکتبال ما آشنا می گردد و شرایطش بهتر خواهد گردد. البته حضور در اردو نشانه انتخاب شدن نیست و انتخاب او برای حضور در ترکیب اصلی به فرایند تمریناتش بستگی دارد.

شاهین طبع بعلاوه در خصوص دعوت نکردن بازیکنانی که پیش از این اردوی تیم ملی بسکتبال حضور داشتند، تاکید نمود: ملاک انتخاب اردونشینان برای انتخابی کاپ آسیا و بعد از آن المپیک لیگ و بازی های آن بود. باید شاخصه هایی را برای بالا رفتن انگیزه بازیکنان داشته باشیم. بازی هایی که کیفیت شان بالاتر بوده، در دعوت بازیکنان تاثیر داشته است. البته احتمال دعوت نفرات نو هم وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1551

به "قول هایی برای ملاقات با تیم ملی بسکتبال داده شده اما نهایی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول هایی برای ملاقات با تیم ملی بسکتبال داده شده اما نهایی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید