مهدوی نیا: توجیهی برای مدال نگرفتن پاراقایقرانی در توکیو نداریم

به گزارش مجله فیروزی، سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی با اشاره به عملکرد خوب هر دو قایقران ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو، گفت: اگر در پی کسب مدال در رشته پاراکانو هستیم، باید کوشش خود را بیشتر کنیم تا از حریفان خود عقب نمانیم.

مهدوی نیا: توجیهی برای مدال نگرفتن پاراقایقرانی در توکیو نداریم

مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شهلا بهروزی راد و اسلام جاهدی دو نماینده ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو بودند که عملکرد هر دو قایقران راضی کننده بود.

وی گفت: در این دوره از بازیهای پارالمپیک سطح مسابقات به حدی بالا بود که حتی قایقران ازبکستانی که دوره قبل به مدال دست پیدا نموده بود در این دوره ششم شد. در حقیقت کوشش قایقرانان در این دوره برای کسب مدال نسبت به دوره های قبل بیشتر شده بود.

مهدوی نیا توضیح داد: با هدف گذاری که اجرا شده بود سعی داشتیم از مرحله مقدماتی راهی فینال شویم که متاسفانه این شرایط برای نمایندگان ایران فراهم نشد و تنها بهروزی راد از نیمه نهایی به فینال راه پیدا کرد که البته به نتیجه بهتر از هفتمی نتوانست دست پیدا کند.

سرمربی تیم ملی پاراقایقراتی اعلام نمود: بهروزی راد عملکرد خوبی در توکیو داشت و برای کسب مدال به سختی جنگید، اما معتقدم برای قرار گرفتن روی سکو در آینده باید بیشتر کوشش کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر امکانات با مشکل خاصی روبرو بودید، گفت: شرایط خوبی در این دوره برای آماده سازی ورزشکاران از سوی فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک فراهم شده بود و هیچ توجیهی برای عدم کسب مدال در این دوره نداریم.

مهدوی نیا در سرانجام از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا فروردین سال آینده در تایلند اطلاع داد و اضافه نمود: برای شرکت در این مسابقات باید در ابتدا مسابقات قهرمانی کشور در تمام مواد قایقرانی برگزار و سپس با معین شدن نفرات برتر، اردوهای خود را برای شرکت در این تورنمنت شروع کنیم. البته حضور در این تورنمنت بستگی به صلاحدید و تصمیم فدراسیون دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1618

به "مهدوی نیا: توجیهی برای مدال نگرفتن پاراقایقرانی در توکیو نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی نیا: توجیهی برای مدال نگرفتن پاراقایقرانی در توکیو نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید