تور بمبئی: دعوای هند و چین بر سر بازار خودروهای تسلا در کشورهای جنوب آسیا

به گزارش مجله فیروزی، نیتین گادکاری وزیر حمل و نقل جاده ای و بزرگراه ها در کشور هند از تسلا خواسته است آن دسته خودروهای این شرکت که در چین فراوری شده اند را به کشورهای منطقه جنوب آسیا نفروشد.

تور بمبئی: دعوای هند و چین بر سر بازار خودروهای تسلا در کشورهای جنوب آسیا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

این اخبار در حالی منتشر می گردد که هنوز خودروهای برقی تسلا به بازار هند عرضه نشده اند.

طبق گزارش نشریه ساوث چاینا مورنینگ پست، گادکاری اشاره نموده خودروساز آمریکایی باید خودروهایش را در هند بسازد، در همین جا بفروشد و به خارج از این کشور صادر کند.

علاوه بر آن تسلا باید به تهیه کنندگان محلی اتکا کند. وی در ادامه اضافه کرد: قیمت مدل های خودرو تسلا در هند حدود 35 لاخ (46 هزار دلار) خواهند بود و دولت سعی دارد به این شرکت یاری کند تا خودروهای برقی اش را وارد کشور کند.

در ماه آگوست تسلا اعلام نمود تاییدیه ساخت یا واردات 4 مدل از خودروهای برقی اش به هند را دریافت نموده است. در حال حاضر خودروهای این شرکت در آمریکا و چین ساخته می شوند. البته تسلا منتظر تاییدیه نهایی کارخانه ای تازه در آلمان است. در این میان هند هم به علت اختلاف با چین سعی دارد زنجیره ذخایر خود را بدون حضور این کشور متنوع کند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1652

به "تور بمبئی: دعوای هند و چین بر سر بازار خودروهای تسلا در کشورهای جنوب آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: دعوای هند و چین بر سر بازار خودروهای تسلا در کشورهای جنوب آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید