دورت بگردم، سبکی نو در معرفی شهر مشهد

به گزارش مجله فیروزی، خبرگزاری خبرنگاران- مستند دورت بگردم با موضوع معرفی شهر مشهد مقدس از قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبین شده است.

دورت بگردم، سبکی نو در معرفی شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، توجه به ظرفیت های گردشگری داخلی از یک رو به جهت مقابله با خروج ارز از کشور در سفرهای خارجی و منظر دیگر به منظور شناساندن ظرفیت های داخلی کشور و در طول آن رونق کسب و کار به واسطه سفر به شهرهای مختلف کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در این راستا مهمترین وسیله برای شناساندن ظرفیت های گردشگری شهرهای مختلف کشور فراوریات چندرسانه ای است و برترین راستا انتشار آن به جهت دارا بودن دایره مخاطب بسیار، رسانه ملی است. شبکه افق سیما به منظور عمل به این وظیفه مهم به صورت مستمر فراوریاتی را با موضوع گردشگری و نشان دادن ظرفیت های شهرهای مختلف کشور در جدول پخش برنامه های خود قرار داده است.

یکی از همین مستندها، مجموعه سه قسمتی دورت بگردم است که به تهیه کنندگی هادی سمیعی و مجید ظریف با کارگردانی داوود احمدی فراوری شده و به معرفی شهر مشهد به عنوان یک مقصد سیاحتی و زیارتی میپردازد.

آن چیز که این مجموعه مستند را از فراوریات دیگر با همین موضوع متمایز می نماید، تبادل نظر محور بودن آن است. به این ترتیب که مردم مشهد خود به تعریف از ظرفیت های گردشگری و زیارتی شهر خود می پردازند که این راستا باور پذیری مخاطب را بسیار افزایش می دهد.

علاقمندان می توانند این مجموعه را ساعت 12 ظهر از شبکه افق سیما به دیدن بنشینند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1908

به "دورت بگردم، سبکی نو در معرفی شهر مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورت بگردم، سبکی نو در معرفی شهر مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید