مهاجرت آسان و راحت به اروپا

به گزارش مجله فیروزی، و دریافت سیتیزن یکی از بزرگترین اهداف و خواسته های اغلب ما ایرانی هاست؛ اما برای دریافت داشتن بعضی شرایط الزامی است. آنالیز و ایجاد این شرایط گاهی بسیار پیچیده بوده و ممکن است موجب ممنوع الخروج بودن فرد نیز گردد. معمولاً برای طی کردن فرایندهای مهاجرت احتیاج به مشاوره یا دریافت خدماتی از گروه های مهاجرتی داریم.

مهاجرت آسان و راحت به اروپا

گروه های مهاجرتی بسکمک در ایران فعال هستند؛ اما بسکمک از آنها صلاحیت لازم را برای ارائه خدمات را ندارند. برخی از آنها به راحتی مشاوره می دهند و متقاضیان مهاجرت به اروپا را به حال خود رها نموده و طلب دریافت وجه نقد نیز می نمایند. برخی دیگر نیز فقط تا لحظه خروج از کشور متقاضیان را همراهی می نمایند. اما برخی از گروه های مهاجرتی مانند گروه مهاجرتی النورا نه تنها خدماتی مانند مشاوره مهاجرت می دهد، بلکه علاوه بر پیگیری درخواست فرد، برای ثبت درخواست متقاضی در کشور مقصد نیز فرد را همراهی نموده و نماینده ای را برای همراهی او مامور می نماید. در این مقاله، قصد داریم در خصوص برای ایرانیان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

مهاجرت اروپا با گروه مهاجرتی النورا

سوالی که مطرح می گردد این است که چرا برخی افراد النورا را انتخاب می نمایند؟ پاسخ واضح است. چون از ابتدای ثبت درخواست به وسیله متقاضی مهاجرت به اروپا تا دریافت مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری و… تا ابتدای امضا قرارداد مهاجرت به اروپا هیچ وجهی پرداخت نمی گردد.

علاوه بر این گروه مهاجرتی النورا پس از مهاجرت فرد به کشور مقصد خود، گروهی یا فردی را مامور به پیگیری و مشاوره جهت اتمام فرایند فرد متقاضی انجام می دهد.

تفاوت اصلی النورا با سایر گروه های مهاجرتی

برخی از گروه های مهاجرتی از سایر شرکت های مرتبط خدماتی در پشت پرده دریافت می نمایند. اما گروه مهاجرتی النورا خدمات مکمل مانند ترجمه مدارک، بلیط پروازی، رزرو هتل و… را خود انجام داده و به هیچ شرکت دیگری وابسته نیست. همین امر موجب شده تا قیمت خدمات النورا بسیار به صرفه تر از سایر رقبا و گروه های مهاجرتی تمام گردد.

بالا بودن سرعت ارائه خدمات در کنار کیفیت بالای خدمات موجب معروفیت بیش از پیش گروه مهاجرتی النورا شده است.

برخی از خدمات گروه مهاجرتی النورا

در این بخش قصد داریم برخی از خدمات گروه مهاجرتی النورا را معرفی کنیم.

پذیرش تحصیلی

آمارها نشان می دهد که رتبه ایران در خروج مغزها در بین 173 کشور رتبه 96 است؛ این امر نشان دهنده مجذوب کنندهیت پذیرش تحصیلی در میان ایرانیان است. به همین علت، خدمتی مانند پذیرش تحصیلی باید به دقت و با کمال توجه انجام گردد.

پذیرش تحصیلی

در پذیرش تحصیلی یک دانشجو یا یک نخبه برای ادامه تحصیل خود در کشور دیگری پذیرفته می گردد. فرد متقاضی پس از ورود و دریافت از نوع تحصیلی، می تواند اقدام به کار و تجارت پرداخته و در طول زمان تحصیل خود، شرایط را برای دریافت اقامت دائم اروپا فراهم کند؛ اما همانطور که پیش از این اشاره شد، گاهی برخی شرایط احتیاج به توجه بیش از حد دارند. پذیرش تحصیلی نیز یکی از همان شرایط است و توصیه می گردد که فرد قبل از اقدام به هر نوع عملی مشاوره رایگان گروه مهاجرتی النورا را دریافت کند. چرا که ممکن است فرد متقاضی دارای شرایط عالی برای دریافت باشد و احتیاج به طی کردن فرایندهای پیچیده دیگری نداشته باشد.

اقامت تمکن مالی

اقامت تمکن مالی نیز یکی از روش های دریافت است. در این روش، فرد مورد نظر با ارائه مدارکی نشان می دهد که برای زندگی و احتیاج به خدمات دولت نداشته و توانایی پرداخت هزینه های خود را دارد. البته لازم به ذکر است که در روش اقامت تمکن مالی روش هایی برای کسب عایدی وجود دارد. به عنوان مثال یکی از روش هایی که فرد می تواند کسب عایدی کند، ایجاد شرکت های با عناوین دلخواه ولی به مدیریت افراد بومی کشور مقصد است.

کشور فرانسه چگونه کشوری است

می توان برای بسکمک از کشورهای اروپایی، از نوع تمکن مالی درخواست کرد؛ اما باید توجه داشته باشید که هزینه و مدارک لازم برای اقامت تمکن مالی اروپا برای کشورهای مختلف کاملاً متفاوت هستند. از آنجایی که فرد متقاضی اقامت تمکن مالی اروپا باید چندین هزار یورو در اختیار داشته باشد، ممکن است برای درخواست برخی کشورها شرایط پیچیده تر باشد. به همین منظور قبل از اقدام به هر عملی از مشاوره رایگان گروه مهاجرتی النورا بهره ببرید.

مزایای مهاجرت به اروپا

در ادامه برخی از مزایای را ذکر می کنیم.

1- داشتن یک زندگی نو

علت اصلی مهاجرت به اروپا داشتن آغاز یک زندگی نو در کشور دیگر است. به عنوان مثال، با این که کشور انگلستان یکی از برترین کشورهای دنیا برای مهاجرت است؛ اما بیش از 400000 تبعه بریتانیایی در اسپانیا زندگی می نمایند. آنها اقامت در این کشور را به عنوان فرصتی برای زندگی در آب و هوای گرم مدیترانه ای غنیمت شمرده اند. بعلاوه کیفیت بالای زندگی در Cascais پرتغال، بسکمک از مهاجران را به این منطقه جذب می نماید، از طرفی مدارس محلی با کیفیت و فاصله نزدیک به لیسبون از دیگر دلایل و کشور پرتغال در این شهر است.

2- سفر بدون ویزا با مجوز

اگر اجازه داشته باشید، احتیاجی به ویزا ندارید. با داشتن کارت ، می توانید آزادانه در کشورهای عضو شنگن سفر کنید. مجوزهای اقامت در کشورهای شنگن به دارندگان آنها اجازه می دهد تا به مدت 90 الی 180 روز بدون ویزا به سایر کشورهای عضو شنگن سفر نمایند.

برخی از کشورها عضو اتحادیه اروپا هستند ولی جزو منطقه شنگن نیستند. به عنوان مثال، اگر شما اقامت قبرس را دارید، برای ورود به مالت، یونان، پرتغال یا اسپانیا به ویزای شینگن احتیاج دارید. ضروری است بدانید که 27 کشور عضو اتحادیه اروپا و منطقه شنگن هستند.

3- تحصیل در مدارس و دانشگاه های اروپایی

امکانات آموزش عالی در اروپا، آموزش در سطح دنیای را با برنامه های کارشناسی ارشد با کیفیت بالا در هر زمینه ای ارائه می دهد. اروپا نزدیک به 5000 موسسه آموزش عالی، 17.5 میلیون دانشجوی آموزش عالی، 1.35 میلیون نفر در آموزش عالی و 1.17 میلیون محقق را در خود جای داده است.

برای دریافت مجوز از نوع تحصیلی، دانشجو باید ثابت کند که دارای امکانات کافی برای امرار معاش، بیمه مسافرتی و بلیط برگشت است. بعلاوه مدارک از مدرسه یا دانشگاه کشور مقصد مورد احتیاج است.

مجوز از نوع تحصیلی برای آموزش عالی معمولاً تا یک سال معتبر است. این مجوزها بعلاوه قابلیت تمدید برای دوره های بیشتر از یک سال یا مدت زمان تحصیل در صورتی که کمتر از یک سال باشند را دارند. بعلاوه می توانید در طول ترم تا 20 ساعت در هفته کار کنید.

4- توسعه تجارت به اروپا

اتحادیه اروپا یکی از باثبات ترین منطقه ها دنیا از نظر مالی است. این امر اروپا را به مکانی مجذوب کننده برای سرمایه گذاری در مشاغل مختلف تبدیل می نماید. تاجران با داشتن به راحتی می توانند کسب و کار خود را در اروپا توسعه دهند. به عنوان مثال: پرتغال و اسپانیا از جمله کشورهای اروپایی هستند که بر اساس برنامه های سرمایه گذاری دولتی امکان افتتاح شرکت و اخذ را دارند.

آشنایی بیشتر با النورا

النورا یکی از گروه های مهاجرتی است که شرایط را برای متقاضیان اقامت، مخصوصاً هموارتر می نمایند. گروه مهاجرتی النورا تمام کوشش خود را می نماید تا افراد بتوانند به راحتی به کشور مدنظر خود مهاجرت نمایند. این گروه از افراد متعهد و خبره تشکیل شده که تنها هدف آنها کمک رساندن به متقاضیان برای رسیدن به هدف مطلوب آنها است.

مجددا تاکید می گردد که مسیر دریافت انواع مسیر بسیار پر پیچ و خمی است و احتیاج به دانستنی هایی دارد که تنها با تجربه به دست می آید. در این میان متخصصین و مشاوران النورا تا رسیدن به هدف نهایی حتی در کشور مقصد در کنار متقاضیان خواهند بود.

آدرس شرکت: خیابان مطهری، بالاتر از چهارراه قائم مقام فراهانی، پلاک 135، طبقه اول

آدرس ایمیل: [email protected]

شماره تلفن: 02125917454

منبع: تاپ تراول
انتشار: 24 مهر 1403 بروزرسانی: 24 مهر 1403 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2165

به "مهاجرت آسان و راحت به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت آسان و راحت به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید