دیدنی های کویر ریگ جن، ترسناک ترین نقطه در ایران !

به گزارش مجله فیروزی، در تاریخچه کویر ریگ جن و در این قسمت از مجله خبرنگاران قرار است با قسمتی از ایران آشنا بشوید که لقب ترسناک ترین نقطه در ایران رو به دوش می کشد! منطقه ای به نام ریگ جن یا کویر ریگ جن که شگفت انگیزترین، ترسناک ترین و اسرار آمیزترین منطقه ایران و باتلاق های زیاد و خطرناکی که دارد هر موجود زنده ای رو از بین می برد! خیلی قبل ها اتفاق ها و رویدادهایی در این منطقه اتفاق افتاده بوده که هنوز که هنوز است بدون جواب و توجیه نشده به جای مانده است. وسیع بودن منطقه ای کویری و نبودن چشمه یا چاه آب هم باعث شده تا اینجا لقب ترسناک ترین نقطه ایران و همین طور صعب العبورترین منطقه را به خودش اختصاص بدهد. مقاله دیدنی های کویر ریگ جن هر چه بیشتر شما را با مثلث برمودای ایران آشنا می سازد.

دیدنی های کویر ریگ جن، ترسناک ترین نقطه در ایران !

مثلث برمودای ایران

عده ای از محلی های منطقه بر این اعتقاد هستند که کویر ریگ جن نفرین شده و ارواح پلید و شیاطین بدان حکومت می نمایند و باعث می شوند تا هر کسی که به این منطقه پا می گذارد، زنده نمانده و ناپدید گردد. جدا از این اعتقادات فرو رفتن در گل و لجن هم به تنهایی از خطرناک ترین و ترسناک ترین اتفاق هایی بوده که ممکن است برای هر کسی پیش بیاد. به همین علت است که هیچکس جرات سفر به ریگ جن و کشف راز این کویر نفرین شده ر نداشت ولی با تمام این گفته ها یک سری از محققان اروپایی تمام حرف ها و اعتقادات مردم رو نشنیده گرفتند و به ریگ جن سفر کردند تا بتوانند از نزدیک شاهد لمس تاریخچه کویر ریگ جن باشند.

سفر به کویر ریگ جن، ترسناک ترین نقطه در ایران

همواره سفر به منطقه های بکر و دست نخورده همراه با هیجان هایی که قرار است طول سفر وجود داشته باشد موضوعی است که باعث می گردد یاد فیلم های مستند افتاده و از سفر به این نقطه ها صرف نظر کنیند اما هستند افرادی که دنبال کنکاش و ماجراجویی ان باشند و دوست دارند دست کم برای یک بار که شده سفر به منطقه ها بکر و پر هیجان رو تجربه نمایند. اگه شما هم جز آن دسته افراد ماجراجو و کنجکاو هستید و دوست دارید به مثلث برمودای ایران و کشف رازهایی که بین رمل هاش پنهان نموده سفر کنید، شنیدن نام ریگ جن به تنهایی می تواند هیجان سفر را برایتان ایجاد کند فقط حواستون باشد از بلد محلی یاری بگیرید چون تنها محلی ها هستند که می توانند در شرایط سخت یاری و راهنمای شما باشند. یادتان باشد به مقدار 15 روز آب، غذا و بنزین ذخیره داشته باشید تا به دردسر نیوفتید. با همه این صحبت هاست که این منطقه را ترسناک ترین نقطه ایران می دانند.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2013

به "دیدنی های کویر ریگ جن، ترسناک ترین نقطه در ایران !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های کویر ریگ جن، ترسناک ترین نقطه در ایران !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید