دی بوئر:خیلی ساده همه چیز را از دست دادیم

به گزارش مجله فیروزی، سرمربی اینتر از شکست برابر کالیاری در خانه بسیار ناراحت و معتقد است تیمش می توانست پیروز این ملاقات لقب گیرد.

دی بوئر:خیلی ساده همه چیز را از دست دادیم

به گزارش خبرنگاران،هفته هشتم رقابت های لیگ ایتالیا با برگزاری چند ملاقات ادامه یافت که در یکی از ملاقاتهای برگزار شده اینتر در خانه و در استادیوم جوزپه مه آتزا به ملاقات کالیاری رفت که این ملاقات با شکست 2 بر یک اینتر همراه بود.

فرانک دی بوئر بعد از خاتمه این ملاقات گفت: باید پیروز این بازی می شدیم و برای این کار به اندازه کافی خوب بودیم و توانستیم گل هم به ثمر برسانیم. بعد از گل ما به سادگی بازی را از دست دادیم.با توجه به عقاید من،این ساده ترین راه بازی کردن است چرا که تیم تحت فشار قرار می گیرد و فضا برای ضدحمله وجود خواهد داشت. بعد از آنکه از حریف جلو افتادیم به بدترین شکل ممکن بازی کردیم و در ادامه همه چیز را از دست دادیم. این سبک بازی کردن و این نتیجه به هیچ وجه شایسته تیمی در حد و اندازه های اینتر نیست و متاسفانه به بدترین شکل ممکن بازی را ادامه دادیم و شکست خوردیم. در بین دو نیمه در خصوص این موضوع که باید ایکاردی حمایت گردد صحبت کردیم. ژائو ماریو نیز دقیقا در نیمه دوم همین کار را انجام داد و گلزنی هم کرد.

دی بوئر درباره نقدها از ایکاردی و اعتراض طرفداران به این بازیکن گفت: به طور معمول او یک بازیکن حرفه ای است که از پس موقعیت های پرفشار بر می آید.او در نیمه اول خیلی خوب بود و موقعیت های خوبی را به دست آورد اما باید در زدن ضربات آخر کمی دقت خود را بیشتر کند. او روز خیلی خوبی در این بازی نداشت ولی می تواند بهتر از این گردد. در هر صورت خیلی ساده پیروزی را در این ملاقات از دست دادیم و از حالا باید فکر بازی در لیگ اروپا باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 534

به "دی بوئر:خیلی ساده همه چیز را از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی بوئر:خیلی ساده همه چیز را از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید