راهنمای ساخت جهت سنگ فرش برای حیاط خانه و باغ

به گزارش مجله فیروزی، موضوع جهت سنگفرش یک موضوع بی زمان و جذاب است. شاید این دلیل که جهت سنگفرش به ما در پیدا کردن جهتمان به خصوص در یک فضای چمن یاری می نماید. تمام راه در مقابل ما گذاشته شده است و همه کاری که باید انجام دهیم این است که آن راه را طی کنیم. یا شاید این سنگفرش جذاب است؛ چرا که ترکیبی از فرم و عملکرد می باشد؛ روشی زیبا برای جلوگیری از چیدن چمن در یک جهت سنگفرش (هر چند غیررسمی). اگر حیاط شما می تواند از یک جهت سنگفرش بهره مند گردد، اما مطمئن نیستید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید، این آموزش، ابزارهای مورد احتیاج برای آغاز کار را به شما می دهد. این یک پروژه بهبود سریع خانه نیست، اما فرایند انجام آن رضایت بخش و نتیجه آن کاملاً ثمر بخش است.

راهنمای ساخت جهت سنگ فرش برای حیاط خانه و باغ

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا و باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مواد مورد احتیاج برای ساخت جهت سنگ فرش

صفحات جهت سنگفرش (با وزن فروخته می شوند؛ میزان مورد احتیاج شما براساس ضخامت خود صفحات و فاصله بین آن ها متفاوت است، بنابراین با فروشنده محصولات باغبانی خود در خصوص تخمین مقدار مورد احتیاج برای جهت خود صحبت کنید).

ماسه (مقدار آن به تعداد قطعه سنگفرش شما بستگی دارد. برای اطلاع شما: نصف یک بسته ماسه برای جهت سنگفرش نشان داده شده در این آموزش کافی بوده است).

بیل (یک بیل معمولی و یک بیلجه)

زمان، انرژی و تعداد زیادی از ماهیچه ها!!!

قیمت 39 مدل توری کباب پز درجه یک با کیفیت + خرید

مراحل اولیه ساخت جهت سنگفرش

مرحله 1: منطقه جهت سنگفرش را مشخص کنید. این جهت آموزشی از حاشیه یک پاسیوی بتونی آغاز شده، به وسیله چمن عبور می نماید و تا ورودی باغ منتهی می گردد. طول آن حدود 3 متر در کنار یک منطقه محوطه سازی اجرا خواهد شد.

مرحله 2: در صورت لزوم زمین را آماده کنید. اگر قسمت هایی از جهت شما روی چمن موجود، وجود ندارد (مثلاً خاک یا ماسه سنگی)، سطح اضافی آن را برداشته و با یاری بیل آن را صاف و مسطح کنید.

مرحله 3: قطعات سنگفرش را روی زمین پهن کنید. اگر نمی خواهید که با گذرگاه نیمه کاره روبرو شوید و متوجه شوید که باید از سنگفرش نوع دیگری بهره ببرید، بنابراین توصیه می کنیم قبل از انجام هر کار دیگری، تمام قطعات سنگفرش خود را روی جهت سنگفرش قرار دهید. این کار به کمی وقت و کوشش بیشتری احتیاج دارد، اما به شما تضمین می کنیم که نتیجه نهایی دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید.

نکته: به رنگ، نرمی و برش هر قطعه سنگفرش توجه کنید و انتخاب کنید که می خواهید کدام سمت را برای جهت سنگفرش خود انتخاب کنید.

مرحله 4: حول سنگفرش ها را حفر کنید. با استفاده از بیل دستی یا همان بیلچه، با تیغ به هر اندازه ای که می توانید عمودی و با دقت، اطراف آن را حفر کنید. برای این مرحله، شما باید به اندازه کافی حفر کنید تا بتوانید زمین چمن را کامل از بین ببرید.

مرحله 5: چمن را حذف کنید. با استفاده از بیل (تیغه عمودی) به اطراف چمن بروید، سپس آن را بلند کنید. سنگفرش را به صورت شل در سوراخ ها قرار دهید تا مطمئن شوید که متناسب جهت سنگفرش است.

لیست قیمت 41 مدل بهترین بازی آموزشی در بازار + خرید

مراحل بعدی در ساخت جهت سنگفرش

مرحله ششم: خاک اضافی را به ارتفاع 4 -6 سانتی متر کنار بزنید. هدف نهایی این است که بالای سطح قطعه سنگفرش خود را با خط چمن همسان قرار دهید (بالای زمین قبل از این که شاخه های چمن بلند شوند). از بین بردن 4-6 سانت از خاک، بسته به ضخامتِ سنگفرش، به شما امکان می دهد شن کافی اضافه نموده تا یک سطح تسطیح شده برای جهت سنگفرش ایجاد کنید.

مرحله 7: 2 -4 سانت ماسه را در فضا بریزید. شن و ماسه را به طور مساوی در تمام سوراخ ها ریخته و آن را صاف کنید.

مرحله 8: سنگفرش ها را بر روی ماسه قرار دهید. سطح جهت سنگفرش را آنالیز کنید. سطح شن را در صورت لزوم تنظیم کنید، این بدان معنا است که اگر سنگفرش بیرون می زند باید ماسه های بیشتری را به آن اضافه کنید و یا ماسه اضافی را از بین ببرید تا سنگفرش پایین تر بیاید. سنگفرش ها را جایگزین کنید. در صورت لزوم این کار تکرار کنید تا زمانی که سنگفرش ها صاف شده و در ارتفاع مناسب قرار بگیرد.

مرحله نهم: برای اطمینان از ثبات، روی جهت سنگفرش در چندین مکان قدم بگذارید. اگر سنگفرش حرکت نموده و یا لغزش کند، جهت شما ناپایدار و در نتیجه ناامن است. سطح لازم برای شن و ماسه را تنظیم کنید تا زمانی که سنگفرش صاف و مطمئن بر روی زمین قرار بگیرد، بدون این که مهم باشد که کجا روی آن قدم بگذارید.

لیست قیمت 41 مدل بهترین بوگیر توالت باکیفیت در بازار با لینک خرید

منبع: اتاق
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 762

به "راهنمای ساخت جهت سنگ فرش برای حیاط خانه و باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای ساخت جهت سنگ فرش برای حیاط خانه و باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید