رونی: سوئیس را اسیر حرکات خود کردیم، برای ولبک خوشحالم

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران: کاپیتان سه شیر اعتقاد دارد انگلیس در نخستین دیدارش در مرحله انتخابی یورو 2016 سوئیس را اسیر حرکات خود کرده بود.

رونی: سوئیس را اسیر حرکات خود کردیم، برای ولبک خوشحالم

به گزارش خبرنگاران، وین رونی پس از پیروزی 2 بر صفر انگلیس بر سوئیس در مرحله انتخابی یورو 2016 به شبکه تلویزیونی ITV گفت: انگلیس در این بازی با ترکیب فوق العاده ای بازی کرد. ما در این بازی به صورت گروهی و خیلی خوب دفاع کردیم که خیلی اهمیت داشت. با سرعت بالایی که از آن صحبت کرده بودیم سوئیس را اسیر حرکات خود کردیم. ولبک هم دو گل فوق العاده به ثمر رساند و برای او شادم.

وی با اشاره به پیروزی نه چندان مطمئن یک بر صفر چهارشنبه شب انگلیس در دیدار محبت آمیز مقابل نروژ بیان کرد: فکر می کنم همه ما می دانیم که انجام نخستین بازی پس از بازی های جام جهانی سخت است. ما در بازی مقابل نروژ هم به پیروزی رسیدیم که بهترین عملکرد انگلیس نبود ولی رجحان مقابل سوئیس در این رقابت ها خیلی مهمتر از بازی با نروژ بود برای همین تمرکزمان را کاملاً روی این مسابقه گذاشتیم.

مهاجم شیاطین سرخ شرح داد: روی کارهای دفاعی مان کار خواهیم کرد تا در زمان شروع حمله از دفاع عملکرد خوبی داشته باشیم، درست همان کاری که در این بازی کردیم و روی دو ضدحمله دروازه سوئیس را باز کردیم.

رونی در سرانجام گفت: به هر حال از نتیجه ای که در دیدار برابر سوئیس کسب کردیم، شادیم. ما در این بازی تمامی آن کارهایی را که در تمرینات انجام داده بودم، در زمین پیاده کردیم پس باید از عملکرد خود مقابل سوئیس شاد باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 455

به "رونی: سوئیس را اسیر حرکات خود کردیم، برای ولبک خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونی: سوئیس را اسیر حرکات خود کردیم، برای ولبک خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید