رکورد شکنی یاوری و فینالیست شدن هر سه نماینده ایران

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مسابقات open کشور کرواسی از سری رقابت های رسمی فدراسیون دنیای شنا (FINA) برای دومین مرحله کسب ورودی المپیک 2020 ژاپن و مسابقات قهرمانی دنیا 2019 کره جنوبی از امروز (آدینه) در شهر زاگرب شروع شد. در روز نخست این مسابقات علیرضا یاوری در 200 متر آزاد و مهدی انصاری و بنیامین قره حسنلو در ماده 50 متر پروانه به آب زدند.

رکورد شکنی یاوری و فینالیست شدن هر سه نماینده ایران

ابتدا علیرضا یاوری نماینده شنای ایران در ماه 200 متر آزاد به آب زد. این شناگر جوان تیم ملی در مرحله مقدماتی با ثبت زمان 1 دقیقه و 51 ثانیه و 93 صدم ثانیه در صندلی نخست ایستاد و علاوه بر راه یابی به مرحله فینال پیروز شد رکورد ملی این ماده را جابجا کند. رکورد این ماده پیش از این در سال 2009 توسط سعید ملک آشتیانی با زمان 1 دقیقه و 53 ثانیه و 32 صدم ثانیه به ثبت رسیده بود و یاوری پیروز شد پس از 10 سال این رکورد را به نام خود ثبت کند.

در ادامه مهدی انصاری و بنیامین قره حسنلو در ماده 50 متر پروانه با حریفان خود به رقابت پرداختند. در انتها مرحله مقدماتی این ماده به ترتیب انصاری و قره حسنلو با زمان های 25 ثانیه و 4 صدم ثانیه و 25 ثانیه و 73 صدم ثانیه در مجموع سوم و ششم و راهی فینال این ماده شدند. فینال این دو ماده عصر امروز (آدینه) برگزار می گردد.

مهدی انصاری، بنیامین قره حسنلو و علیرضا یاوری سه شناگر اعزامی ایران در این رقابت ها هستند. ملی پوشان ایران دوشنبه (سوم تیر 1398) به تهران باز خواهند گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 108

به "رکورد شکنی یاوری و فینالیست شدن هر سه نماینده ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد شکنی یاوری و فینالیست شدن هر سه نماینده ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید