اقدام خیرخواهانه قهرمانان کشتی در 3 گرمخانه تهران برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله فیروزی، قهرمانان کشتی ایران در اقدامی خیرخواهانه در سه گرمخانه تهران مواد ضد عفونی کننده و ماسک میان مردم توزیع کردند.

اقدام خیرخواهانه قهرمانان کشتی در 3 گرمخانه تهران برای مقابله با کرونا

جهت دریافت خدمات طراحی لنداسکیپ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با فراگیر شدن شیوع ویروس کرونا در کشور، تهیه مواد ضدعفونی و ماسک و انجام مراقبت های بهداشتی به اولویت نخست شهروندان و خانواده ها تبدیل شده است.

بر همین اساس تعدادی از قهرمانان کشتی و ورزشکاران زورخانه ای به عنوان نمایندگان موسسه خادمین امام علی (ع) با سازمان جمعیت هلال احمر همکاری کردند و با حضور در سه گرمخانه تهران واقع در محله های ازگل، دره فرحزاد و تهرانسر بسته مواد ضدعفونی کننده و ماسک میان مردم بی سرپناه تهران اقدام نمودند.

حسن رحیمی دارنده یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز کشتی آزاد دنیا و نفر سوم المپیک، هادی حبیبی قهرمان آسیا و سرپرست سابق تیم ملی کشتی آزاد، مهدی برائتی عنوان دار آسیا و مربی سابق تیم ملی از جمله قهرمانانی بودند که در این اقدام شایسته سایرین را همراهی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 634

به "اقدام خیرخواهانه قهرمانان کشتی در 3 گرمخانه تهران برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام خیرخواهانه قهرمانان کشتی در 3 گرمخانه تهران برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید