اکوسیستم نوآوری در سیستان و بلوچستان توسعه می یابد

به گزارش مجله فیروزی، رییس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان از توسعه اکوسیستم نوآوری در پهنه جغرافیایی این استان در ماه آینده اطلاع داد.

اکوسیستم نوآوری در سیستان و بلوچستان توسعه می یابد

محمدنبی شهیکی رییس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، اظهارداشت: در راستای طراحی الگوی توسعه درون زا نوآوری و بسترسازی نهادی در زیست بوم دانش بنیان سیستان و بلوچستان علاوه بر توسعه کانونی این حوزه در زاهدان مراکز زیرمجموعه پارک استان از شمال تا جنوب منطقه در ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

او اضافه کرد: این اقدام و توسعه زیرساختی در زابل با اسم مرکز نوآوریفرخی سیستانی با مشارکت دانشکده فنی و حرفه ای زابل، مرکز نوآوری و رشد دانشگاه ولایت با همکاری پارک علم و فناوری، مرکز نوآوری و رشد دانشگاه سراوان با مشارکت پارک و پردیس نوآوری چابهار با مشارکت منطقه آزاد به مرحله اجرا می رسد.

رییس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان تاکید نمود: این سلسله اقدامات به منظور توسعه متوازن و برخورداری همه شهرستان های دارای زیرساخت دانشگاهی انجام می گردد که در نهایت توسعه این زیرنهادها زمینه بهره مندی فیزیکی و حمایتی برای صاحبان ایده از شمال تا جنوب استان ایجاد می گردد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1594

به "اکوسیستم نوآوری در سیستان و بلوچستان توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکوسیستم نوآوری در سیستان و بلوچستان توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید