تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه رویان و پارک علم و فناوری البرز امضا شد

به گزارش مجله فیروزی، تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه رویان و پارک علم و فناوری البرز با هدف هم افزایی و توسعه همکاری های مشترک امضا شد.

تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه رویان و پارک علم و فناوری البرز امضا شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه رویان و پارک علم و فناوری البرز با هدف هم افزایی و توسعه همکاری های مشترک امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه، پارک علم و فناوری البرز و پژوهشگاه رویان و مرکز رشد زیست فناوری رویان در زمینه تبادل اطلاعات و امکانات، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های علمی و فنی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی، اجرایی و قانونی در جهت حمایت از فناوران و صاحبان ایده در سطح کشور همکاری می کنند.

بر اساس این تفاهم نامه پنج ساله، پارک علم و فناوری البرز علاوه بر آموزش، مشاوره مدیران و کارشناسان مرکز رشد زیست فناوری رویان، همه خدمات فنی و تخصصی ارائه شده در ساختار های فناوری را برای شرکت های مرکز رشدی مجموعه رویان ارائه می دهد.

همچنین ارائه فضای مناسب برای استقرار شرکت های خارج شده از مرکز رشد رویان و همچنین امکان استفاده از مجموعه نمایشگاه دائمی پارک برای شرکت های فناور و دانش بنیان مجموعه رویان و همکاری در زمینه بازدید های ملی و استانی از تعهدات پارک علم و فناوری البرز در تفاهم نامه همکاری با پژوهشگاه رویان و مرکز رشد زیست فناوری رویان است.

عضویت کننده پارک علم و فناوری البرز در شورای فناوری مرکز رشد پژوهشگاه رویان و مرکز رشد زیست فناوری رویان، ارائه خدمات مشاوره ای به شرکت های حوزه سلامت پارک علم و فناوری البرز و استفاده از امکانات، تجهیزات و آزمایشگاه های مجموعه رویان از طریق فناوران و شرکت های دانش بنیان و فناور پارک البرز از تعهدات روسای پژوهشگاه رویان و مرکز رشد زیست فناوری رویان در این تفاهم نامه است.

گفتنی است، پارک علم و فناوری البرز به بستر همکاری های علمی و فناوری در سطح ملی و استانی تبدیل شده که حمایت های لازم از سوی دستگاه های ذیربط می تواند دستاورد های بسیاری را برای فناوران، کارآفرینان و نوآوران فراهم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1532

به "تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه رویان و پارک علم و فناوری البرز امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه رویان و پارک علم و فناوری البرز امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید