سرمربی صنعت نفت: شادی ما بعد از شکست گل گهر دو ساعت است

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی صنعت نفت با گل گهر گفت: خدا را شکر می کنم. بازی خیلی سختی بود. به قلعه نویی هم خسته نباشید می گویم. آنها هم تیم بسیار خوب و با کیفیتی بودند. بچه های ما با صحبت هایی که نموده بودیم مصمم بودند پیروز شویم. در طول هفته نقاط ضعف و قوت تیم حریف را ارزیابی کردیم. توانستیم از نقطه ضعف گل گهر استفاده کنیم. به بازیکنانم خسته نباشید و تبریک می گویم که امروز هرچه داشتند گذاشتند تا سربلند خارج شویم.

سرمربی صنعت نفت: شادی ما بعد از شکست گل گهر دو ساعت است

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

وی در مورد پنج هفته سنگین صنعت نفت در لیگ برتر و میدان دادن به بازیکنان جوان تاکید نمود: باید از باتجربه های تیم تشکر کنم که بزرگی می نمایند و جوانها را حمایت می نمایند. ضمن احترام به همه بازیکنان، در شرایط 50 - 50 شانس را به بازیکنان جوان می دهم.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: از بازیکنان جوان در تمام بازی ها استفاده می کنیم. در بازی با استقلال و پرسپولیس هم همین کار را کردیم. مقابل گل گهر هم بدون نگرانی به بازیکنان جوان بازی دادیم. امیدوارم نفرات جدید اعتماد ما را جواب بدهند.

پورموسوی درباره بازی بعدی صنعت نفت گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. قول می دهم تا دو ساعت دیگر شادی می کنیم. به محض اینکه فیلم بازی را بگیریم آن را بررسی می کنیم. فردا ریکاوری می کنیم و کوشش می کنیم آنها را به بازی بعد برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1202

به "سرمربی صنعت نفت: شادی ما بعد از شکست گل گهر دو ساعت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی صنعت نفت: شادی ما بعد از شکست گل گهر دو ساعت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید