سوریان: از پشتوانه های خوبی برخورداریم، همه تیم کشتی فرنگی ایران را تحسین کردند

به گزارش مجله فیروزی، نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: ما از پشتوانه های خوبی برخورداریم و امیدوارم با توجه به ظرفیت های موجود هر سال بهتر از گذشته نتیجه کسب کنیم.

سوریان: از پشتوانه های خوبی برخورداریم، همه تیم کشتی فرنگی ایران را تحسین کردند

به گزارش خبرنگاران، حمید سوریان که همراه با تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 ایران در مسابقات دنیای بوداپست حضور داشت، بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت ها گفت: تمام تیم ها با بهترین نفرات خودشان در مجارستان حضور داشتند و خدا را شاکریم که با توجه به کوشش مجموعه فنی و قهرمانان عزیزمان، تیم زیر 23 سال فرنگی کشورمان قهرمان دنیا شد. به همه مردم کشورمان این عنوان را تبریک می گویم.

وی در خصوص عنوان ششمی سال گذشته که سال جاری به قهرمانی دنیا تبدیل شد، توضیح داد: با توجه به پتانسیلی که بچه های تیم ملی ما دارند و کوشش شبانه روزی مجموعه فنی، اتفاق بزرگی را رقم زدند. امیدواریم که این روند رو به رشد ادامه دار باشد و شاهد این باشیم که در سال های آینده این پیروزیت ها تداوم پیدا کند.

دارنده 7 مدال طلای کشتی فرنگی دنیا در خصوص رقابت نزدیک تیم ملی ایران با تیم های گرجستان و روسیه برای قهرمانی گفت: تیم ها با همه توان شان در مسابقات شرکت نموده بودند چون در سال المپیک به سر می بریم. آنها از جوانان مستعد و توانمند خود استفاده کردند که به بهترین شکل ممکن از پشتوانه های شان برای المپیک بهره ببرند. نهایتا بچه های ما این شایستگی را داشتند که بارها پیروز شدند سرود کشورمان در مجارستان نواخته گردد و پرچم ایران به اهتزاز درآید.

سوریان اضافه نمود: از این افتخار به خودمان بالیدیم و احساس غرور کردیم. تمام کشورهایی که در مسابقات حضور داشتند بچه های ما را بابت دلاوری های شان تحسین کردند. ما از پشتوانه های خوبی برخورداریم و امیدوارم با توجه به ظرفیت های موجود هر سال بهتر از گذشته نتیجه کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 417

به "سوریان: از پشتوانه های خوبی برخورداریم، همه تیم کشتی فرنگی ایران را تحسین کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریان: از پشتوانه های خوبی برخورداریم، همه تیم کشتی فرنگی ایران را تحسین کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید