شناسایی 99 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان

به گزارش مجله فیروزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شناسایی 99 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته در منطقه کاشان اطلاع داد.

شناسایی 99 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان

به گزارش از ، سیدعلیرضا مروجی رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه 166 هزار و 196 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز گفت: 10 هزار و 741 بیمار حاد تنفسی هم از بیمارستان های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده اند.

او با اشاره به بستری شدن 37 بیمار تازه حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته، ادامه داد: 30 نفر از این بیماران در بیمارستان های شهر کاشان و هفت بیمار هم در بیمارستان های شهر آران و بیدگل بستری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته 27 و حداکثر سن آن ها 100 سال بوده است، ابراز داشت: 29 نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان و هفت نفر اهل شهرستان آران و بیدگل و یک نفر هم اهل اردستان بوده اند.

او با اشاره به اینکه هم اکنون 283 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند، توضیح داد: 235 مورد از این تعداد در بیمارستان های کاشان و 48 نفر هم در بیمارستان های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری 52 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه کاشان اطلاع داد و بیان نمود: 47 نفر از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های کاشان و پنج نفر هم در بیمارستان های آران و بیدگل بستری هستند.

او بیان نمود: متأسفانه طی 24 ساعت گذشته پنج نفر شامل یک مرد 65 ساله و چهار زن 67، 69، 90 و 91 ساله بر اثر ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای 99 نفر به کرونا در منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تا به امروز به 22 هزار و 502 مورد افزایش یافت.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1592

به "شناسایی 99 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 99 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید