صحنه زشتی که معلم کانادایی در خیابان رقم زد!

به گزارش مجله فیروزی، معلم میانسال کانادایی با حرکات سخیف نژادپرستانه خود علیه یک زن چینی در یکی از خیابان های این کشور به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

صحنه زشتی که معلم کانادایی در خیابان رقم زد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران، پلیس کانادا از آغاز تحقیقات در خصوص اقدام نژادپرستانه یک معلم بازنشسته این کشور علیه یک زن چینی خبر داده است. در ویدئویی که پلیس کانادا به آن استناد نموده کارلا والدمن در اقدامی سخیف این زن جوان را با عباراتی نژادپرستانه مورد حمله قرار می دهد. این اتفاق در پارکینگ خودرو یک مرکز خرید در شهر ریچموند واقع در استان بریتیش کلمبیا کانادا رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده این زن سفید پوست خطاب به امی ژو می گوید: برگرد به چین. ما نمی خواهیم تو اینجا باشی، چون بلد نیستی رانندگی کنی. در ادامه این ویدئو زن نژادپرست با ادبیاتی سخیف آغاز به شعرخوانی نموده و می گوید: چینکی، چینکی، دختر چینی .

بنا به گزارش CBC کانادا این زن چینی به همراه دختر 3 ساله اش، مادر مریضش را نزد پزشک برده بود که در بازگشت با این زن سفیدپوست روبرو شد. بنا به ادعای امی، زن کانادایی علاوه بر به کار بردن ادبیات نژادپرستانه با کوبیدن ماشین خود به خودروی او خسارت وارد کرد.

بیشتر بخوانید: رفتار وحشیانه نژادپرستان آمریکایی با یک رنگین پوست +فیلم

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی با واکنش شدید کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: واقعا باور اینکه چنین اتفاقی در کانادا رخ دهد سخت است. آن هم به وسیله فردی که خود قبلا معلم بوده و باید الگویی برای بچه ها ما باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1752

به "صحنه زشتی که معلم کانادایی در خیابان رقم زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه زشتی که معلم کانادایی در خیابان رقم زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید