صدور 96 هزار فقره بیمه نامه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله فیروزی، معاون خدمات بیمه ای محصولات کشاورزی بانک عامل چهارمحال و بختیاری گفت: در سال زراعی گذشته، 96 هزار فقره بیمه نامه محصولات کشاورزی، دامپروری و آبزیان از سوی این بانک در استان صادر شد.

صدور 96 هزار فقره بیمه نامه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

حمید رحیمی گفت: 15 هزار هکتار محصولات باغی، 116 هزار هکتار محصولات زراعی، 23 هزار هکتار مراتع و طرح های منابع طبیعی، 17 تراکتور، 23 گلخانه، 23 میلیون قطعه ماهی و 66 واحد پرورش ماهی، بیش از یک هزار و 205 هکتار تنه درخت، یک میلیون و 200 راس دام و 15 میلیون قطعه طیور تا کنون زیر پوشش بیمه جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری قرار گرفته اند.

وی اضافه نمود: پارسال با توجه به شرایط خاص آب و هوایی خسارت های زیادی به محصولات و فعالیت های کشاورزی زیر پوشش بیمه وارد شد که خشکسالی، طوفان در گلخانه ها و سیلاب عوامل اصلی آن ها بود.

بیشتر بخوانید

رحیمی اضافه نمود: نزدیک به 200 میلیارد تومان خسارت به محصولات کشاورزی در اثر بیماری، سیل و طوفان وارد شد که تا به امروز پنج میلیارد و 400 میلیون تومان آن پرداخت شده است.

وی شرح داد: این غرامت ها به وسیله خدمات بیمه محصولات کشاورزی آنالیز و به مرکز اعلام می گردد و ستاد مرکز بیمه به وسیله تهران مبلغ مورد نظر را به کشاورزان پرداخت می نماید که امیدواریم بقیه بدهی نیز هر چه زودتر به بیمه شدگان پرداخت گردد.

رحیمی ادامه داد: بیمه کشاورزی در چند بخش زراعت، محصولات باغی شامل درختان و تنه درخت، گلخانه ها شامل سازه و محصولات، منابع طبیعی شامل مراتع و عملیات احیای آبخیزداری، دام سبک و سنگین، طیور، آبزیان، زنبور عسل و ماشین آلات کشاورزی است.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1978

به "صدور 96 هزار فقره بیمه نامه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 96 هزار فقره بیمه نامه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید