طرح ملی گردشگری سرزمین ایرانیان در زرندیه در حال انجام است

به گزارش مجله فیروزی، فرماندار زرندیه گفت: طرح ملی گردشگری سرزمین ایرانیان واقع در شهرستان زرندیه می تواند در کشور و منطقه طرح بی نظیری است.

طرح ملی گردشگری سرزمین ایرانیان در زرندیه در حال انجام است

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اراک، محمد کردی ظهر امروز در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اجرائی شدن طرح گردشگری منطقه زرندیه گفت: طرح ملی گردشگری سرزمین ایرانیان واقع در شهرستان زرندیه می تواند در کشور و منطقه طرح بی نظیری باشد و به سبب بروز بعضی مسائل در جذب سرمایه گذار خارجی نتوانسته است که به اهداف مورد نظر دست یابد.

وی اضافه نمود: طرح گردشگری منطقه زرندیه در قالب 24 زیرپروژه که هر کدام از آن ها تا به امروز 33 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اکنون نیز سه بخش از آن با 100 درصد پیشرفت فیزیکی به افتتاح رسیده و بعضی از بخش ها نیز تا به امروز پیشرفت فیزیکی صفر درشدی داشته اند.

فرماندار زرندیه توضیح داد: حجم سرمایه گذاری مجتمع گردشگری سرزمین ایرانیان مبلغ 120 هزار میلیارد ریال است که تا به حال مبلغ 6 هزار میلیارد ریال توسط بانک گردشگری که به عنوان سهامدار این پروژه نقش دارد در نظر گرفته شده است.

کردی ادامه داد: نداشتن امکان عقد قرارداد مشارکت با متقاضیان در این طرح به سبب ابهام مالکیت امور اراضی این طرح عمده ترین مشکل اصلی این طرح محسوب می گردد.

وی مطرح کرد: اجرائی شدن طرح این منطقه نمونه گردشگری نیازمند آنالیز های بیشتر به منظور تعیین شدن تملک اراضی منطقه و به کارگیری مشارکت های سرمایه گذاران است و امیدواریم که این اقدامات هر چه سریع تر انجام گردد.

فرماندار زرندیه گفت: پس از برطرف ابهامات مالکیت و اقدام به مشارکت این طرح می تواند یکی از برترین مناطق سطح کشور از لحاظ موقعیت و امکانات واقع گردد که این می تواند دست آوردی مهم و مناسب برای استان باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 559

به "طرح ملی گردشگری سرزمین ایرانیان در زرندیه در حال انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ملی گردشگری سرزمین ایرانیان در زرندیه در حال انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید