عرضه بازی Dying Light 2 دو ماه عقب افتاد

به گزارش مجله فیروزی، انگار نام بازی Dying Light 2: Stay Human با تأخیر عجین شده است. استودیو تکلند که در گذشته اعلام نموده بود این بازی قرار است در تاریخ 7 دسامبر عرضه گردد، اکنون به صورت رسمی بیان نموده که تاریخ عرضه آن تا فوریه 2022 تأخیر خورده است.

عرضه بازی Dying Light 2 دو ماه عقب افتاد

طبق بیانیه نو استودیو تکلند، بازی Dying Light 2: Stay Human در تاریخ 15 بهمن 1400 (4 فوریه 2022) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم و اپیک گیمز استور) منتشر خواهد شد.

البته، باز هم جای خوشحالی دارد که مدت ِزمان تأخیر نو این بازی چندان زیاد نبوده است و هواداران 2 ماه دیرتر می توانند به تجربه این اثر بپردازند. با این حال، عرضه بازی در فوریه ترافیک سنگین عرضه بازی ها در این ماه را بیش از پیش خواهد نمود.

پاول مارچوکا (Pawel Marchewka)، مدیرعامل تکلند، در بیانیه خبری خود درباره تأخیر بازی Dying Light 2: Stay Human نوشته است:

سلام به همگی. ما امروز می خواهیم اخبار مهمی را درباره پیشرفت فرایند توسعه Dying Light 2: Stay Human با شما به اشتراک بگذاریم. همواره هدف شرکت ما ایجاد ارتباط شفاف و صادقانه با جامعه هواداران و گیمرهای ما بوده است. ما هر روز کوشش می کنیم تا در این زمینه رشد داشته باشیم. تیم به طور پیوسته در حال پیشرفت است و بازی هم در حال نزدیک شدن به بخش های پایانی توسعه خود است. بازی کامل شده است و ما در حال آزمایش آن هستیم. این عظیم ترین و بلندپرواز ترین پروژه ای است که تا به حال انجام داده ایم. متأسفانه، ما متوجه شده ایم که برای اینکه بتوانیم بازی را به سطح دلخواه خود برسانیم به زمان بیشتری برای صیقل دادن و بهینه سازی آن احتیاج داریم. به همین علت ما تصمیم گرفته ایم که تاریخ انتشار بازی را به 4 فوریه 2022 منتقل کنیم.

او در ادامه بیان نموده است: متأسفیم که همه شما را کمی بیشتر منتظر می گذاریم اما می خواهیم که بازی بالاترین انتظارات شما را برآورده کند و نمی خواهیم در این زمینه چیزی را به خطر بیندازیم. با این وجود، شما لازم نیست زمان زیادی را برای آگاهی از جزئیات بیشتری از بازی Dying Light 2: Stay Human صبر کنید. ماه آینده هم رسانه ها و هم تولیدنمایندگان محتوا می توانند نسخه مخصوص پیش نمایش این بازی را برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی تجربه نمایند و تجربه خود را به اشتراک بگذارند. در عین حال، ما می خواهیم از همه هواداران خود در سراسر دنیا تشکر کنیم. بدون حمایت و بازخوردها شما ما هرگز نمی توانستیم تا اینجا پیش رویم. علاوه بر به روزرسانی های معمول، ما قصد داریم در اواخر این ماه اخبار هیجان انگیزی را درباره این بازی با شما به اشتراک بگذاریم. ایمن و انسان بمانید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1624

به "عرضه بازی Dying Light 2 دو ماه عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی Dying Light 2 دو ماه عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید