فعلاً برای پیش بینی و برنامه ریزی لیگ کشتی زود است

به گزارش مجله فیروزی، هادی حبیبی در واکنش به شرایط کنونی و بحث شروع دور برگشت لیگ برتر کشتی به خبرنگاران گفت: آنچه مسلم است شرایط کنونی و محدودیت های کرونایی اجازه برنامه ریزی دقیق و قطعی را به ما نمی دهد و همچنان باید منتظر نهایی شدن تصمیمات باشیم. لیگ سال جاری در شرایط ویژه ای شروع شد و مطمئناً پیکارهای دور برگشت نیز تحت همین شرایط ادامه خواهد یافت. در نتیجه فعلاً باید برای استارت زدن جهت حضور در دور برگشت، در انتظار قطعی شدن برنامه های پیش رو باشیم.

فعلاً برای پیش بینی و برنامه ریزی لیگ کشتی زود است

وی در مورد جذب کشتی گیران جدید برای دور برگشت توضیح داد: با توجه به آیین نامه سازمان لیگ، چهار تیم بالای جدول مجوز جذب نفرات جدید تا قبل از مرحله نیمه نهایی را دارند، در نتیجه ما زمان کافی برای این کار را در اختیار داریم و در صدد انجام آن هستیم.

عضو کادر فنی تیم کشتی آزاد استقلال ادامه داد: تیم ما با توجه به برنامه های مدون جهت حضور در دور برگشت لیگ، بسیار بهتر و پیروز تر عمل خواهد نمود. ضمن اینکه ما به احتمال فراوان یک کشتی گیر خارجی هم جذب خواهیم کرد تا در دور برگشت با توان بیشتری به میدان برویم.

حبیبی در انتها خاطر نشان کرد: تیم استقلال برنامه دقیقی برای شروع تمرینات تا شروع دور برگشت دارد و مطمئناً به محض قطعی شدن برنامه برگزاری لیگ، اردوی آزادکاران خودمان را تشکیل خواهیم داد. البته ما در صدد شروع اردو بودیم تا اینکه خبر تعویق یک هفته ای شروع مسابقات رسید، در غیر این صورت ما از یک هفته قبل اردو را تشکیل می دادیم. تاکید مسئولان باشگاه استقلال هم بر این است که تمرینات کشتی گیران در محیطی کاملاً مناسب و با حفظ دقیق پروتکل های بهداشتی برپا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1155

به "فعلاً برای پیش بینی و برنامه ریزی لیگ کشتی زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلاً برای پیش بینی و برنامه ریزی لیگ کشتی زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید